2024/04/19
۱۴۰۳ جمعه ۳۱ فروردين
استعدادهای بالقوه درکه باید شناسایی و بالفعل شود

استعدادهای بالقوه درکه باید شناسایی و بالفعل شود

نبض تجارت :استعدادهای بالقوه محله درکه باید شناسایی و در مسیر سرمایه گذاری و اشتغال زایی این محله بالفعل شود.

 

به گزارش نبض تجارت :به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه یک، سید حمید موسوی شهردار این منطقه در بازدید مشترک با معاونین و مدیران ،شورایاران ،معتمدین محلی و... از محله درکه با بیان مطلب فوق اظهار داشت: درکه تا زمانی که درکه هست ارزش دارد ولی وقتی از نظر ساختاری شبیه محلاتی چون فرمانیه شود آن ارزش اکولوژیکی و طبیعی خود را نخواهد داشت.

وی گفت: همان مواردی که اکنون برای ساکنان آن محله به نظر تهدید به شمار می رود می تواند در بلند مدت فرصت سرمایه گذاری و اشتغال ایجاد کنند.

موسوی تصریح کرد: شورایاران اکنون به بلوغ فکری رسیده اند و مشکلات کلیدی محله را رصد و شناسایی می کنند که همین درخوست های آنها می تواند در قالب سند توسعه محله شکل بگیرد.

شهردار منطقه یک با اشاره به اینکه اقدامات پیشنهادی شورایاران در تقسیم بندی های بلند مدت، میان مدت و کوتاه مدت قابل تفکیک است و آنهایی که طبق بودجه منطقه و محله تعریف شده باشند سریعتر قابل اجراست افزود: شورایاران فرهیخته نوید بخش توسعه روز افزون برای منطقه  هستند و با رصد صحیح مشکلات ، اولویت بندی آنها و پرهیز از موضوعات بدون ارتباط با شهرداری وموضوعاتی که  امکان تحقق کوتاه مدت آنها نیست در اداره شهر مشارکت موثر می کنند .

وی گفت : شورایاران به این حد از رشد و بلوغ رسیده اند که هم مشکلات را احصاء می کنند و هم پیشنهاد اجرایی می دهند و انتظار ما این است طرح های محلی توسط خود اهالی و شورایاران تهیه و متناسب با بودجه و امکانات هر محله ارایه  شود.

گفتنی است در این بازدید چندساعته ، اهالی و شورایاران و معتمدین محلی، مطالبات ، نقطه نظرات و دغدغه های خود را در خصوص مسائل ترافیکی ، فرهنگی و اجتماعی ، عمرانی ، امور شهری و محیط زیست ، حریم و ... به مدیریت شهری منطقه منتقل کردند .

 

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.