2024/04/19
۱۴۰۳ جمعه ۳۱ فروردين
اهداء لوح تقدیر و تندیس ویژه به روابط عمومی بانک توسعه تعاون

اهداء لوح تقدیر و تندیس ویژه به روابط عمومی بانک توسعه تعاون

نبض تجارت :در شانزدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط عمومی ایران که صبح امروز با حضور اساتید، مدیران و کارشناسان روابط عمومی در مرکز همایش‌های سازمان مدیریت صنعتی برگزار شد، جایزه مدیریت روابط رسانه‌ای به سعید معادی مشاور مدیرعامل و مدیر امور روابط عمومی و حوزه مدیریت بانک توسعه تعاون اهدا گردید.

 

به گزارش نبض تجارت ؛شایان‌ذکر است در بخش رقابتی کنفرانس که با حضور روابط عمومی‌های دستگاه‌های دولتی، شرکت‌های خصوصی از سراسر کشور برگزار شد هیات داوران با توجه به عملکرد موفق روابط عمومی بانک توسعه تعاون در تعامل با رسانه‌ها، تهیه محتواهای خبری، تحلیلی و اطلاع‌رسانی؛ رتبه برتر بخش مدیریت روابط رسانه‌ای را به این بانک اختصاص داد.

در مراسم آغازین این رویداد سعید رضا عاملی دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی ضمن تبیین ابعاد گوناگون یکپارچگی روابط عمومی گفت: هم‌زمان با فراگیر شدن شبکه‌های اجتماعی و ایفای نقش روابط عمومی در اطلاع‌رسانی در فضای مجازی، رعایت یکپارچگی در این وضعیت دو فضایی بسیار الزامی است.

عاملی کارکردهای روابط عمومی چهره به چهره و فیزیکی را در برخی ابعاد تشریفاتی، مناسبتی، مذاکراتی و تبلیغاتی غیرقابل جایگزین دانست و کارکرد روابط عمومی مجازی و رقومی را در هوشمند سازی مناسبات و اطلاع‌رسانی‌های گسترده و ساماندهی تبادلات پیام‌ها ارزشمند و کارآمد عنوان نمود.

در ادامه علی‌اکبر فرهنگی استاد پیشکسوت مدیریت در این همایش گفت: روابط عمومی با ترویج رویکرد همه‌جانبه نگری و نگاه چندوجهی به‌تمامی عناصر سازمان می‌تواند زمینه بهره‌گیری از همه ظرفیت‌های درونی سازمان را فراهم نماید.

باقر ساروخانی استاد ارتباطات در این همایش اظهار داشت: آنچه کارگزاران روابط عمومی شایسته است مدنظر قرار دهند توجه به مسائل انسانی و عاطفی در کنار رعایت جنبه‌های فنی و تکنیکی روابط عمومی می‌باشد.

شایان‌ذکر است جایزه نام‌آوران حوزه ارتباطات موسوم به جایزه دکتر نطقی در این کنفرانس به باقر ساروخانی استاد ارتباطات دانشگاه تهران اهدا شد
0

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.