2024/04/25
۱۴۰۳ پنج شنبه ۶ ارديبهشت
شهردار منطقه یک از جشنواره چهره سال انصراف داد.

شهردار منطقه یک از جشنواره چهره سال انصراف داد.

نبض تجارت : شهردار منطقه یک از جشنواره چهره سال انصراف داد.

به گزارش نبض تجارت و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه یک ، سید حمید موسوی شهردار منطقه یک ضمن تشکر از دعوت و اعلام نامزدی اینجانب از سوی دبیرخانه جشنواره چهره سال تاکید کرد با توجه به اینکه شرکت در چنین جشنواره هایی و انجام رقابت با سایر همکارانم میتواند در پایان سال و مشغله های این روزها ،فرصت خدمت به شهر و شهروندان را تحت الشعاع قرار دهد،  از نامزدی در این رقابت انصراف میدهم .
شهردار منطقه یک ضمن اعلام اینکه همه تلاش مجموعه مدیران شهری برای یک هدف و آنهم جلب رضایت عموم شهروندان تهرانی میباشد گفت : باید با مسئولیت پذیری هر چه بیشتر در راستای این هدف والا گام برداریم و ورود به این رقابت غیر سازنده را به صلاح خود و مجموعه مدیریت شهری نمیدانم .
موسوی در پایان اظهار داشت مجموعه مدیران شهری در راستای تصمیمات و مصوبات شورای شهر تهران، ری و تجریش و هدایت و راهبری شهردار تهران گام بر میدارند و مناسب است این تلاش، منسجم تر و فارغ از شرکت در میدان رقابت ، دوصد چندان گردد .

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.