2024/04/25
۱۴۰۳ پنج شنبه ۶ ارديبهشت
بانک پارسیان تنها بانک حامی دومین همایش ملی نوآوری درصنعت پلاستیک کشور

بانک پارسیان تنها بانک حامی دومین همایش ملی نوآوری درصنعت پلاستیک کشور

نبض تجارت : در دومین همایش ملی نوآوری درصنعت پلاستیک کشورکه در سالن همایش های سازمان مدیریت صنعتی توسط انجمن ملی پلیمرایران برگزار شد، همکاران منطقه چهار تهران به همراه روسا و معاونین ارزی شعب آزادی و میدان توحید با حضوری فعال به معرفی انواع خدمات بانکی، مالی و مشاوره ای پرداختند.

به گزارش نبض تجارت و به نقل از روابط عمومی ؛ در این همایش که به همت سرپرستی منطقه 4 تهران و با حضور نخبگان و فعالان صنعت پلمیر، صنایع بالا و پایین دستی صنعت نفت و گاز از جمله مدیران عامل شرکت های پتروشیمی، پلیمر و گروه های صنعتی و همچنین معاونت عملیات و نظارت بورس کالا و بسیاری از تولیدکنندگان و بازرگانان این صنعت برگزار شد، آقای مجتبی فراهانی رئیس منطقه 4 بانک پارسیان طی سخنانی به معرفی محصولات، خدمات و زمینه های مشارکت بانک پارسیان با این صنایع پرداخت.

وی در ادامه گفت: بانک پارسیان در سال های اخیر نقش موثری در تامین مالی بنگاه های مالی منجمله فعالان صنعت پلیمر داشته است و حمایت از چنین پروژه هایی توانسته است، در رفع چالش های سرمایه در گردش بنگاه های اقتصادی و صنایع مثمرثمر باشد و زمینه رشد و توسعه صنعت پلاستیک را بیش از پیش فراهم کند.

 

 

 

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.