2024/04/26
۱۴۰۳ جمعه ۷ ارديبهشت
 فضاسازی تبلیغات انتخاباتی در شمال تهران انجام شد

فضاسازی تبلیغات انتخاباتی در شمال تهران انجام شد

نبض تجارت: فضاسازی محیطی در 75 نقطه از شمال تهران برای تبلیغات انتخاباتی، همزمان با آغاز زمان تبلیغات مجلس شورای اسلامی انجام شد.

به گزارش نبض تجارت و به نقل از روابط عمومي شهرداري منطقه يک؛ مانی جعفریان سرپرست امور شهری و محیط زیست شهرداری این منطقه، با اعلام خبر فوق اظهار داشت : تعداد 118 سازه 6 متر مربعی که از سوی سازمان زیباسازی شهرداری تهران به منطقه یک تحویل شده بود و  540 متر مربع داربست توسط اداره زیباسازی در سطح معابر شمال تهران نصب شده است که امکان فضاي تبليغاتي به صورت دو رو را برای نامزدها ايجاد کرده و مقرر شده است تبليغات در خارج از فضاهاي تعيين شده انجام نشود.
جعفریان گفت : حفظ و حراست از دیوارهای ماندگار و محصور کردن دیوارهای معابر اصلی که نقاشی دیواری دارند از  مهمترین فعالیت های اداره زیباسازی منطقه یک در ایام انتخابات است که سعی شده با نصب داربست بر روی این دیوارها از مخدوش شدن آنها جلوگیری شود.
وي افزود: فضاهای تبلیغاتی اجرا شده در محورهاي شهيد دكتر باهنر، وليعصر(عج)، شريعتي، شهید اندرزگو، بوستان قیطریه، میادین تجریش و قدس و... اجرا و فعالیت های تبلیغاتی نامزدها تا ساعت ۸ صبح روز پنجشنبه اول اسفند ماه  یعنی ۲۴ ساعت قبل از شروع اخذ رای پایان می یابد.
این مقام مسئول گفت: نيروهاي خدمات شهري شهرداري منطقه يك پاکسازی معابر و جداره هاي شهري شمال تهران را  از تبليغات محيطي انتخاباتي  به صورت شبانه روزی انجام خواهند داد.

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.