2024/03/28
۱۴۰۳ پنج شنبه ۹ فروردين
استقبال چشمگير از طرح تسهيلاتي «ارزينو» بانک اقتصادنوين

استقبال چشمگير از طرح تسهيلاتي «ارزينو» بانک اقتصادنوين

نبض تجارت :طرح تسهيلاتي ارزينو که امکان دريافت تسهيلات اقساطي با شرايط آسان و کمترين زمان ممکن را براي مشتريان فراهم مي‌کند با استقبال قابل توجه عموم مشتريان بانک اقتصادنوين مواجه شد.

به گزارش نبض تجارت و به نقل از روابط عمومی بانک اقتصادنوين؛ در اين طرح مشتريان ارجمند مي‌توانند با سپرده‌گذاري اسکناس‌هاي دلار و يورو نزد بانک ضمن حفظ دارايي‌هاي ارزي خود از بسته‌هاي تسهيلاتي متنوع بدون نياز به ضامن و در کمترين زمان ممکن بهره‌مند شوند.
تسهيلات ارزينو به‌منظور تجهيز، تعمير و بازسازي واحدهاي مسکوني، اداري يا تجاري، خريد ابزار کار، لوازم‌ يدکي، کالا و خودرو در قالب عقد مرابحه با نرخ‌هاي 18 و 10 درصد و رفع احتياجات ضروري در قالب قرض‌الحسنه براي تمام مشتريان (حقيقي و حقوقي) با مدت زمان بازپرداخت 12 تا 36 ماه قابل پرداخت است.
گفتني است در اين طرح پس از تسويه تسهيلات، و يا تسويه تسهيلات قبل از موعد سررسيد، اسکناس‌ها به همان ارز توثيقي (دلار يا يورو) به مشتري بازگردانده خواهد شد.
مشتريان ارجمند مي‌توانند براي کسب اطلاعات بيشتر به شعب منتخب بانک اقتصادنوين در استان‌هاي تهران، البرز، قم، اصفهان، فارس، آذربايجان ‌شرقي و خراسان‌ رضوي مراجعه و يا با کارشناسان مرکز 24 ساعته ارتباط با مشتريان اين بانک به شماره 48031000-021 تماس برقرار کنند. همچنين امکان مراجعه به صفحه اختصاصي «ارزينو» به آدرس https://www.enbank.ir/arzino در سايت بانک اقتصادنوين جهت دريافت اطلاعات و استفاده از محاسبه‌گر اين طرح فراهم آمده است.

 

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.