2024/04/26
۱۴۰۳ جمعه ۷ ارديبهشت
دریافت جایزه ملی مدیریت مالی ایران توسط بانک ایران زمین

دریافت جایزه ملی مدیریت مالی ایران توسط بانک ایران زمین

نبض تجارت :در دهمین دوره جایزه ملی مدیریت مالی ایران، بانک ایران زمین موفق به دریافت گواهینامه این جایزه ملی شد.

به گزارش نبض تجارت و به نقل از روابط عمومی بانک ایران زمین، دهمین دوره جایزه ملی مدیریت مالی ایران، روز شنبه 26 بهمن سال 98 با حضور جمعی از مسؤولان کشوری، مدیران شرکت ها و اساتید دانشگاه در سالن همایش های رازی دانشگاه علوم پزشکی ایران، برگزار شد.

جایزه ملی مدیریت مالی ایران که از سال ۱۳۸۹ هر ساله برگزار می شود، بسترساز بهبود و ارتقای سطح مدیریت مالی و اقتصادی در شرکت ها و سازمان های شرکت کننده است.

حمایت مدیریت مالی حرفه ای در مسیر دستیابی به جایگاه واقعی در شرکت ها و سازمان ها، تشویق و ترغیب شرکت ها برای انجام خودارزیابی و شناخت نقاط قوت و ضعف و زمینه های بهبود، ایجاد فضای رقابتی مناسب و حرفه ای شرکت ها و سازمان های ایرانی، تعریف راهبردی از مدیریت مالی و اقتصادی سازمان در جهت دستیابی به اهداف استراتژیک، معرفی و قدردانی از شرکت ها و سازمان های برتر در مالی و اقتصادی، فراهم کردن امکان تبادل تجربیات موفق مدیران مالی از جمله اهداف برگزاری این جایزه عنوان شده است

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.