2024/03/29
۱۴۰۳ جمعه ۱۰ فروردين
فراخوان مشتریان بانک سینا برای ثبت درخواست برخورداری از قانون شرایط امهال تسهیلات

فراخوان مشتریان بانک سینا برای ثبت درخواست برخورداری از قانون شرایط امهال تسهیلات

نبض تجارت : بانک سینا طی فراخوانی از تسهیلات گیرندگان خواست تا به منظور بهره مندی از قانون تسهیل تسویه بدهی بدهکاران شبکه بانکی کشور، درخواست خود را حداکثر تا پایان سال 98 از طریق وبسایت این بانک ثبت کنند.

به گزارش نبض تجارت و به نقل از روابط عمومی بانک سینا، این بانک با راه اندازی سامانه اینترنتی ویژه جهت ثبت درخواست تسهیلات گیرندگان به ویژه صاحبان کسب و کارهای کوچک مشمول بخشنامه ابلاغی بانک مرکزی جمهوری اسلامی به شماره 421492/98 مورخ 15 اسفند 98 از آنان فراخوان به عمل آورد تا جهت بهره برداری از تمهیدات درنظر گرفته شده در این خصوص، درخواست خود را حداکثر تا پایان سال 98 به صورت اینترنتی از طریق مراجعه به وبسایت بانک سینا به نشانی https://www.sinabank.ir، منوی «تسهیل بدهی بدهکاران»، ثبت کنند.

تقاضاهای دریافتی و ثبت شده در این سامانه، جمع آوری و پس از ابلاغ دستور العمل اجرایی توسط دولت محترم (بانک مرکزی) بررسی شده و اقدامات لازم متعاقبا به اطلاع متقاضیان خواهد رسید.

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.