2024/04/20
۱۴۰۳ شنبه ۱ ارديبهشت
تجهیز 5 هزار اتوبوس تهران به افشانه‌های ضد عفونی کننده/حفظ سلامت رانندگان و شهروندان دو اولویت اتوبوسرانی است
مدیرعامل شرکت واحد خبر داد:

تجهیز 5 هزار اتوبوس تهران به افشانه‌های ضد عفونی کننده/حفظ سلامت رانندگان و شهروندان دو اولویت اتوبوسرانی است

نبض تجارت : محمود ترفع،مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی در راستای تدابیر و تمهیدات گسترده این شرکت که از اولین روز شیوع بیماری در کشور به اجرا در آمده است از تجهیز 5 هزار دستگاه اتوبوس ناوگان اتوبوسرانی پایتخت به افشانه‌های دستی حاوی مواد ضد عفونی کننده خبر داد.
به گزارش نبض تجارت و به نقل از روابط عمومی ؛ محمود ترفع،مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی در راستای تدابیر و تمهیدات گسترده این شرکت که از اولین روز شیوع بیماری در کشور به اجرا در آمده است از تجهیز 5 هزار دستگاه اتوبوس ناوگان اتوبوسرانی پایتخت به افشانه‌های دستی حاوی مواد ضد عفونی کننده خبر داد.
 
ترفع همچنین اظهار داشت حفظ سلامت رانندگان اتوبوسرانی و شهروندان دو اولویت اصلی شرکت واحد است.
 اعتقاد داریم اگر همکاران ما که مسئولیت رانندگی اتوبوس در کلان‌شهر تهران را به عهده دارند، از سلامت کامل برخوردار باشند، در آن صورت می‌توانند به شکل شایسته به شهروندان خدمت کنند
به هر دستگاه اتوبوس اعم از خصوصی و عمومی، یک افشانه دستی حاوی مواد ضد عفونی کننده تحویل داده‌ایم تا رانندگان برای حفاظت فردی، آنها را مورد استفاده قرار دهند،  اتوبوس‌هایی که تا کنون به این افشانه‌ها مجهز نشده‌اند، ظرف دو سه روز آینده به این امکان تجهیز خواهند شد.

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.