2024/04/19
۱۴۰۳ جمعه ۳۱ فروردين
جمع آوری بساط گستران تجریش با جدیت انجام می شود
شهردار منطقه یک تهران :

جمع آوری بساط گستران تجریش با جدیت انجام می شود

نبض تجارت : جمع آوری بساط گستران تجریش، با هدف برقراری امنیت و انضباط اجتماعی و مقابله با شیوع بیماری کرونا با جدیت در خیابان شهرداری اجرا می شود.
به گزارش نبض تجارت و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه یک سید حمید موسوی شهردار این منطقه با بیان مطلب فوق اظهار داشت : طرح ضربتی جمع آوری بساط گستران از ابتدای تیرماه سالجاری با همکاری نیروهای شهربان و انضباط شهری ، نیروی انتظامی و اجراییات  این منطقه بدون وقفه و بصورت مستمر تاکنون اجرا شده است.
وی گفت : استقرار مستمر نیروهای انتظامی حدفاصل این دو میدان،  افزایش تعداد نیروهای شهربان ، رصد انبار کالاهای بساط گستران در محدوده بازار تجریش و پلمپ آنها و... از مهمترین اقدامات اجرایی در راستای ساماندهی بساط گستران از ابتدای اجرای این طرح تا کنون بوده است که به صورت یک فرایند مستمر اعمال می شود.
موسوی خاطر نشان کرد : در همین راستا  خودروهای اغذیه فروشان سیار نیز در این محدوده بعلت عدم رعایت بهداشت و توزیع نامناسب مواد غذایی و شیوع بیماری کرونا جمع آوری شدند .
شهردار منطقه یک  افزود : برای حفظ و آرامش شهر در روزهای پایانی سال با جدیت عمل خواهیم کرد و در کنار سایر ارگان ها هر تدبیر لازمی را اتخاذ و اجرا می کنیم تا از وقوع مشکلات و معضلات  شهری به واسطه ی این بی انضباطی ها جلوگیری کنیم.
وی  با اشاره به  استمرار ضد عفونی اماکن عمومی،معابر و...  با همکاری سایر نهاد ها  از شهروندان خواست با توجه به شیوع بیماری کرونا از خریدهای غیر ضرور به خصوص از بساط گستران خودداری کنند و موارد اینچنینی را به سامانه 137 اطلاع دهند و با هدف حفظ سلامت خود و خانوادهایشان به کمپین #درخانهبمانیم بپیوندند.

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.