2024/04/23
۱۴۰۳ سه شنبه ۴ ارديبهشت
پیام خداحافظی مدیریت اسبق شرکت ساماندهی  صنایع و مشاغل

پیام خداحافظی مدیریت اسبق شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل

نبض تجارت : خداحافظی واژه ایی تلخ است که همه ما بارها آن را به شکل های مختلف تجربه کرده ایم. سلام مرا برای این خداحافظی، پذیرا باشید.
دوستان و همکاران عزیز، می دانم که همواره عزمتان در کار جزم بوده و دلتان پر از امید و مهربانی و دستهای‌تان در کار و گام‌هایتان در حرکت.
اگر چه از دوران هشت سال دفاع مقدس، گام در راه خدمت به مردم گذاشته‌ام اما چندی است توفیق خدمت به مردم شامل حالم شد تا فرصتی در ایجاد و محیا کردن هدف والای "تهران شهری برای همه" در کنار شما فعالیت کنم.
در این برهه زمانی کوتاه اقداماتی چون ایجاد اتوماسیون بند۲۰، استقرار ثابت اعضای کمسیون در ساختمان شرکت، حل مشکل بازارجنت آباد، حل مشکل بازار پرندگان شرق و بازار شیمیایی فروشان کیمیا، مصوبه تغییر اجاره کیوسک‌ها و تنظیم قرارداد، تهیه و دریافت مصوبه استفاده ون کافه‌ها و پیاده‌روها و این روزها هم که در راستای پیشگیری از کرونا ویروس فعالیت‌های زیادی را در کنار شما و با همکاری تان انجام دادم.
امیدوارم تمامی دوستان از جمله شهردار محترم، مدیریت دفتر شهردار، اعضای شورای شهر، معاونین شهردار، اصحاب رسانه، همه معاونین خدمات شهری، روسای ساماندهی، همکاران خوبم در شرکت ساماندهی و مردم فهیم و فرهیخته شهر تهران کاستی ها و قصور این جانباز را با تمام کاستی‌ها ببخشایید و فراموش کنید، در عوض چهره ای را بخاطر بسپارید که همیشه همه شما را دوست داشته، به دوستی‌تان افتخار می کند و به حمایت و دعای خیرتان نیازمند است.
زندگي صحنه يكتاي هنرمندي ماست
هر كسي نغمه خود خواند و از صحنه رود
صحنه پيوسته بجاست
خرم آن نغمه كه مردم بسپارند به ياد
                 با احترام، حمیدرضا تحصیلی

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.