2024/03/29
۱۴۰۳ جمعه ۱۰ فروردين
‌‌ایمن سازی گودهای پر خطر در بودجه 99 ردیف اعتباری گرفت

‌‌ایمن سازی گودهای پر خطر در بودجه 99 ردیف اعتباری گرفت

نبض تجارت : ایمن سازی و رفع خطر گودهای رها شده در سطح منطقه یک در جلسه بررسی لایحه بودجه سال 99 شورای شهر تهران مطرح و اعتبار لازم برای آن تخصیص یافت.
به گزارش نبض تجارت و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه یک،سید حمید موسوی شهردار این منطقه با  اعلام این خبر افزود: با توجه به وجود 45 گود عمیق رها شده در منطقه که منجر به نا ایمنی املاک اطراف خود شده اند با برپایی جلسه با مجید فراهانی رییس کمیته بودجه و نظارت شورای شهر تهران مقرر شد اعتبار لازم برای ایمن سازی و رفع خطر این گودها در ردیف اعتباری بودجه سال 99 لحاظ شود.
موسوی تصریح کرد: با برگزاری جلسات متعدد معاونت برنامه ریزی و توسعه شهری منطقه یک با معاونت های فنی وعمران، ترافیک، اجتماعی،خدمات شهری و محیط زیست، اداره املاک و بررسی پیشرفت فیزیکی پروژه های عمرانی ناتمام و برگزاری جلسه با حضور رئیس کمیته بودجه و نظارت شورای شهر تهران و شورایاران محلات و همچنین نظرخواهی از آنها ، اجرای پروژه های محلی و توسعه زیر ساختها به خصوص در حوزه گردشگری در منطقه و ایمن سازی رود دره ها و اتمام پروژه های نا تمام، در بودجه پیشنهادی سال آتی مشخص شد.
وی در ادامه گفت : در جلسه ای که در شورای شهر اسلامی تهران برگزار شد در خصوص ساماندهی و ایمن سازی رود دره های منطقه یک با تاکید بر رود دره های دارآباد ، درکه و دربند مجدد اعتبار مناسب پایدار شد و همچنین پروژه های مسئولیت اجتماعی با تاکید بر مشارکت پروژه های کوچک مقیاس محله محور در سطح منطقه یک آغاز می شود.

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.