2024/04/24
۱۴۰۳ چهارشنبه ۵ ارديبهشت
مسیرهای منتهی به تفرجگاه های کوهستانی شمال تهران مسدود شد
شهردار منطقه یک تهران‌:

مسیرهای منتهی به تفرجگاه های کوهستانی شمال تهران مسدود شد

نبض تجارت : موسوی از مسدود سازی مسیرهای منتهی به تفرجگاه های کوهستانی شمال تهران به منظور جلوگیری از تجمع شهروندان و قطع زنجیره کرونا تا پایان تعطیلات نوروز خبر داد.
به گزارش نبض تجارت  سید حمید موسوی شهردار منطقه یک تهران در گفتگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه  خبرنگاران جوان در واکنش به انتشار برخی از تصاویر که نشان می دهد شهروندان در تفرجگاه دربند و درکه حاضر شدند گفت:  با هماهنگی‌های انجام شده با فرمانداری شمیرانات و سرکلانتری یکم تهران تصمیم‌ بر این شد ورودی های منتهی به تفرجگاه دربند، درکه ، کلکچال و دارآباد  تا پایان تعطیلات نوروز به منظور قطع زنجیره کرونا به روی شهروندان‌ بسته شود.
 شهردار منطقه یک تهران افزود: یکی از علل این تصمیم(مسدود سازی مسیر های منتهی به تفرجگاه های کوهستانی) حضور شهروندان دراین تفرجگاه ها بود که هم از لحاظ گردشگر پذیر بودن و هم از لحاظ ورزشی مورد استقبال شهروندان و گردشگران قرار می گرفت.
 موسوی ادامه داد: مسدود سازی مسیرهای ورودی به منطقه کوهستانی شمال پایتخت با نصب بنرهایی اطلاع رسانی شده است و در کنار ان نیروهای حریم بان و پلیس کوهستان نیز برای جلوگیری از ورود شهروندان حضور فیزیکی دارند.
او با تاکید بر این نکته که شهروندان از مراجعه به تفرجگاه های کوهستانی شمال پایتخت خودداری کنند گفت: تمام مراکز خدمات و گردشگری در محدوده مناطق ذکر شده (دربند، درکه، کلکچال و دارآباد) تعطیل هستند و هیچ گونه خدمت دهی به شهروندان و گردشگران انجام نمی شود و تمام پایگاه های امداد و نجات نیز تا اطلاع ثانوی تعطیل هستند.
شهردار منطقه یک تهران تصریح کرد: تمام تلاش ما این است با روش اقناعی و ایجابی از حضور شهروندان در مناطق تفرجگاهی کوهستانی شمال پایتخت جلوگیری کنیم تا زنجیره  انتقال شیوع ویروس کرونا قطع شود.

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.