2024/03/29
۱۴۰۳ جمعه ۱۰ فروردين
تداوم تولید با رعایت تمامی ضوابط ایمنی/ باید مراقب بحران اقتصادی بعد از کرونا هم بود .
مدیر عامل چادرملو:

تداوم تولید با رعایت تمامی ضوابط ایمنی/ باید مراقب بحران اقتصادی بعد از کرونا هم بود .

نبض تجارت : در پی برخی اظهارات مبنی بر ضرورت تعطیلی واحدهای تولیدی شرکت معدنی و صنعتی چادرملو، صبح امروز مهندس ناصر تقی زاده مدیر عامل چادرملو در گفت و گویی با تاکید بر ضرورت تشدید اقدامات پیشگیرانه برای مقابله با ویروس کرونا در مجتمع های معدنی و صنعتی چادرملو افزود : چادرملو با اتخاذ تدابیر لازم از جمله کاهش تعداد پرسنل در هر شیفت کاری و کنترل و نظارت کامل بر وضعیت جسمی و سلامتی کارکنان با استفرار تیم های مجهز پزشکی و بهداشتی، همچنان به روند تولید و فعالیت واحدها ادامه خواهد داد .

به گزارش نبض تجارت و به نقل از روابط عمومی ؛ مهندس تقی زاده متوقف کردن خطوط تولید را در شرایطی که کشور بیش از هر زمان دیگری نیازمند کار و تلاش است جایز ندانست و در عین حال حفظ سلامتی  کارکنان را از اولویت های اصلی خود اعلام و تصریح کرد . این روزها بیش از هر زمان دیگری مدیریت بحران نمود پیدا کرده است . و باید با اتخاذ تدابیر منطقی و بدور از احساسات، هم با این بیماری مهلک مقابله کرد و هم به فکر اقتصاد کشور بود .
وی بار دیگر با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری و نام گذاری امسال با عنوان سال ( جهش تولید ) گفت : اکنون بسیاری از  واحد های صنفی و تولیدی تعطیل هستند و مشخص نیست این شرایط تا چه زمانی  ادامه خواهد داشت ، بنابر این نباید  به گونه ای عمل کرد که بعد از پایان این بحران با بحران دیگری چون رکود اقتصادی مواجه شویم . بحران کرونا دیر یا زود به یاری خداوند متعال و همکاری همه آحاد ملت به ویژه تلاشگران سنگر تولید به پایان میرسد اما نمی خواهیم  بدست خودمان بحران  دیگری (اقتصادی) ایجاد کنیم .
مدیرعامل چادرملو در ادامه افزود : ازهنگام شیوع این بیماری شرکت معدنی و صنعتی چادرملو با تمام توان و امکانات خود عملیات مقابله و نظارت بر کنترل پرسنل و اماکن را آغاز کرد و یکی از مهمترین اقدامات، انجام الزامی آزمایش خون  و معاینات پزشکی  همه کارکنان در محل کار آنها بوده و خوشبختانه تا کنون موارد جدی آلودگی و سرایت در بین کارکنان مشاهده نشده است و در عین حال کار تولید هم متوقف نگردیده است .
ناصر تقی زاده گفت همه پرسنل هنگام بازگشت از مرخصی و پیش از شروع کار مکلف به انجام معاینات پزشکی هستند و در صورت سلامتی کامل اجازه ورود به مجتمع ها را دارند و چنانچه علایم ویروس کرونا در آنها مشاهده شود بدون استثناء با هزینه شرکت تحت درمان قرار میگیرند . تمامی پیمانکاران نیز مکلف شده اند هزینه درمان پرسنل و خانواده آنها را متقبل شوند .
مدیر عامل چادرملو در خصوص اقدامات دیگرچادرملو خارج از مجتمع های صنعتی و معدنی خود نیز گفت . ما علاوه بر تجهیز  نقاهتگاه اضطراری شهر اردکان با 100 تخت برای قرنطینه بیماران مبتلا به ویروس کرونا ، از 27 اسفند ماه  هم با تشکیل 15 اکیپ مکانیزه و مجهز به لوازم و وسایل ضد عفونی کننده با هماهنگی ستادهای محلی اقدام به اعزام این گروها به شهر های اردکان ، عقدا، میبد ، بهاباد و روستاهای مجاور نمودیم  تا نسبت به ضد عفونی کردن اماکن عمومی این مناطق اقدام نمایند. به همین منظور تا کنون با تهیه 13 دستگاه تانکر ، 25 دستگاه ماشین آلات  مجهز به وسایل ضد عفونی کننده ، 25 تن مواد ضد عفونی کننده مایع و جامد، و دهها هزار عدد ماسک و دستکش و توزیع آن بین شهروندان و پاکسازی اماکن عمومی اقدام کرده ایم که این خدمات رسانی همچنان ادامه دارد .
مهندس تقی زاده در پایان افزود بالغ بر 33 میلیارد و 200 میلیون ریال کمک  نقدی نیز برای مقابله با کرونا به مراکز نظارتی و پزشکی استان یزد و شهرستان اردکان اهدا شده است .

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.