2024/04/25
۱۴۰۳ پنج شنبه ۶ ارديبهشت
تمهیدات سازمان تامین اجتماعی برای جلوگیری از شیوع کرونا

تمهیدات سازمان تامین اجتماعی برای جلوگیری از شیوع کرونا

نبض تجارت :مدیر کل تامین اجتماعی قزوین در مصاحبه تلویزیونی با سیمای مرکز استان ضمن تقدیر از پرسنل خدوم درمانی در شرایط کنونی جامعه، تمهیدات اجرائی سازمان را در زمینه مساعدت با بیمه شدگان، کارفرمایان و مستمری بگیران در ایام شیوع کرونا تبیین کرد.

به گزارش نبض تجارت و به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، سیروس نصیری اقدامان سازمان را در مقابله با کرونا به شرح زیر تشریح کرد:

1- تمدید دفاتر درمانی منتهی به بهمن ماه 1398 کلیه بیمه شدگان تا پایان فروردین ماه 1399 و حذف فرایند تایید شورای پزشکی در خصوص افرادی که مهلت دفاتر درمانی آنان زودتر از موعد مقرر(4 و 6 ماهه) به اتمام رسیده است.

2‌- لغو فرایند معاینات پزشکی بدو بیمه پردازی برای متقاضیان انعقاد قرارداد بیمه با ماهیت غیر اجباری از جمله بیمه شدگان صاحبان حرف و مشاغل آزاد، ادامه بیمه بطور اختیاری، رانندگان، کارگران ساختمانی و ... تا پایان فروردین ماه 1399

3‌- تعلیق استعلام از سازمان تامین اجتماعی در خصوص تمدید و یا صدور کارت هوشمند رانندگان و پذیرش تداوم بیمه پردازی بیمه شدگان مورد نظر تا پایان فروردین ماه 1399

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.