2024/04/19
۱۴۰۳ جمعه ۳۱ فروردين
افزایش ۴۰ درصدی فروش میادین میوه و تره بار با شیوع کرونا
معاون خدمات شهری شهرداری تهران مطرح کرد؛

افزایش ۴۰ درصدی فروش میادین میوه و تره بار با شیوع کرونا

نبض تجارت : یزدانی آخرین اقدام‌های انجام شده در حوزه معاونت خدمات شهری شهرداری تهران برای مقابله با کرونا را تشریح کرد.

به گزارش نبض تجارت ؛ مجتبی یزدانی معاون خدمات شهری شهرداری تهران که مهمان دویست و هشتمین جلسه علنی شورای شهر تهران بود، در تشریح آخرین اقدام‌های انجام شده در مدیریت شهری برای مقابله با کرونا گفت: از ابتدای اعلام رسمی ویروس کرونا جلسه‌ای در دفتر شهردار تهران برگزار شد و بر اساس تصمیم گیری مدیریت بحران پنج کارگروه تشکیل شد.

معاون خدمات شهری شهرداری تهران افزود: در سازمان آتش نشانی توانستیم هفت دستگاه ضد عفونی کننده ۴ تنی تولید کنیم که در ضد عفونی معابر و اماکن به شکل لجستیک و انفرادی کار ضد عفونی انجام می‌گرفت و در حوزه میادین میوه و تره اقدام‌های موثری انجام شد که ۲۵۰ میدان میوه و تره بار به سازمان میادین سپرده شد و کار ضد عفونی میادین بزرگتر از سوی سازمان آتش نشانی انجام شد.

یزدانی ادامه داد: در حال حاضر فروش غیر حضوری در ۱۳ میدان سازمان میادین میوه و تره بار در حال انجام است و باید اشاره کنم که تا ۴۰ درصد افزایش فروش در میادین میوه و تره بار به ثبت رسید.

او بیان کرد: در بخش تفکیک زباله اقدام‌های موثری با قوه قضاییه و پلیس انجام شد و در حال حاضر جمع آوری پسماند عفونی در روز از سوی سازمان مدیریت پسماند به روزی ۱۱۰ تن رسیده است و در ادامه اقدام‌های انجام شده در سازمان بهشت زهرا(س) در ابتدا باید از مردم تشکر کنم که حضور خود در بهشت زهرا(س) را به حداقل رساندند و در ادامه ما چند دستگاه سردخانه خریداری کردیم و برای آماده باش سوله‌هایی در سازمان بهشت زهرا(س) پیش بینی شد و باید تأکید کنم که وزارت بهداشت به شکل روزانه از فعالیت‌ها و اقدام‌ها بازدید کارشناسی انجام می‌دهند.

معاون خدمات شهری شهرداری تهران افزود: از هفتم فروردین تعطیلی بوستان‌ها را در دستور کار خود قرار دادیم و در ادامه گزارش خود به فروشگاه زنجیره‌ای شهروند اشاره می‌کنم که ۱۳۵ درصد افزایش فروش به ثبت رسید.

یزدانی ادامه داد: میزان بارش‌های چند روز گذشته در ۶۵ سال اخیر بی سابقه بود و آمار‌ها نشان می‌دهد تا تاریخ ۲۲ فروردین ماه ۳۷۳ میلی متر بارش باران داشتیم.

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.