2024/03/28
۱۴۰۳ پنج شنبه ۹ فروردين
تعطیلی کشور نسخه شفابخش کرونا نیست/ مسئولان و مردم برای نابودی کرونا انسجام داشته باشند
عباسی :

تعطیلی کشور نسخه شفابخش کرونا نیست/ مسئولان و مردم برای نابودی کرونا انسجام داشته باشند

نبض تجارت : عضو هیئت رئیسه مجلس گفت: تعطیلی کشور در شرایط فعلی نسخه شفابخشی نیست و نابودی کرونا تنها با انسجام مردم و مسئولان رقم خواهد خورد.

به گزارش نبض تجارت ؛ اسدالله عباسی، سخنگوی هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه باید با حفظ فاصله اجتماعی فعالیت‌های جاری کشور را از سر گرفت، اظهار کرد: در شرایط فعلی امکان تعطیلی کلی کشور به دلیل شیوع بیماری کرونا وجود ندارد.

او افزود: معتقدم که تعطیلی مطلق کشور به صلاح نبوده و ضمنا فایده‌ای هم ندارد، چرا که در این صورت امورات روزمره مردم روی زمین می‌ماند و درآمدزایی آنان مختل می‌شود.

عباسی با اشاره به  اینکه مردم باید بنابر ضرورت منزل را ترک کنند، تصریح کرد: در برخی مواقع مشاهده می‌شود در کنار خودپردازهای بانکی صف‌های طویلی ایجاد می‌شود و یا مردم بدون ضرورت خاصی به بیرون از منازل می‌آیند. در صورت ادامه این روند زنجیره ویروس کرونا قطع نخواهد شد.

عضو هیئت رئیسه مجلس تصریح کرد: تمهیدات بهداشتی در نظر گرفته شده برای ضدعفونی خیابان‌ها باید منسجم و حساب شده باشد و ضدعفونی یک خیابان یا محله فاقد فایده است، چرا که با عبور و مرور دوباره آن منطقه آلوده خواهد شد.

عباسی ادامه داد: مغازه‌ها و واحدهای اقتصادی باید با تمهیدات بهداشتی کامل بازگشایی شوند، چرا که کادر درمانی کشور تا یک جایی ظرفیت دارد و ما نیروی پزشک و پرستار جایگزین و ذخیره نداریم.

عضو هیئت رئیسه مجلس گفت: تعطیلی کشور در شرایط فعلی نسخه شفابخشی نیست و نابودی کرونا تنها با انسجام مردم و مسئولان رقم خواهد خورد.

منبع :باشگاه خبرنگاران

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.