2024/05/05
۱۴۰۳ يکشنبه ۱۶ ارديبهشت
ساماندهی دستفروشان پایتخت با نرم افزار

ساماندهی دستفروشان پایتخت با نرم افزار "سامان بازار" از هفته آینده

نبض تجارت : مدیر عامل شرکت ساماندهی مشاغل و صنایع شهر تهران از طراحی نرم افزاری تحت عنوان «سامان بازار» با همکاری سازمان فاوا شهرداری تهران خبر داد.

به گزارش نبض تجارت و به نقل روابط عمومی ؛  علی مفاخریان، مدیر عامل شرکت ساماندهی مشاغل و صنایع شهر تهران: نرم افزاری تحت عنوان «سامان بازار» با همکاری سازمان فاوا شهرداری تهران در حال طراحی است که هم اکنون در اختیار اعضای هیات رییسه شهرداری تهران و شورای شهر تهران قرار دارد تا پس از بررسی نقطه نظرات آنها در هفته آینده آماده بهره‌برداری شود.

اطلاعاتی که از مناطق و نواحی شهرداری تهران درباره دستفروشان جمع آوری شده در این بانک اطلاعاتی وارد و آنها با این سامانه احراز هویت و راستی آزمایی خواهند شد.
این سامانه از این پس مبنای واگذاری غرفه‌های تحت نظارت شرکت ساماندهی در روز بازارها به دستفروشان خواهد بود.
اگر هماهنگی لازم با دستگاه‌های مختلف از جمله وزارت کار، مجموعه ثبت‌احوال و شرایط لازم برای فعالیت از جمله وجود عدم سو پیشینه محقق شود، بی‌شک وضعیت فعالیت مشاغل در سطح شهر تهران ساماندهی می‌شود.

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.