2024/04/29
۱۴۰۳ دوشنبه ۱۰ ارديبهشت
احراز هویت سجام در موسسه اعتباری ملل آغاز شد

احراز هویت سجام در موسسه اعتباری ملل آغاز شد

نبض تجارت : مراسم رونمایی احراز هویت سامانه جامع اطلاعات مشریان (سجام) درموسسه اعتباری ملل روز دوشنبه با حضور حسین فهیمی مدیرعامل سپرده‌گذاری مرکزی و سیدامین جوادی مدیرعامل این موسسه برگزار شد.

به گزارش نبض تجارت و به نقل از روابط عمومی سمات، فهیمی دراین مراسم گفت: با توجه به حمایت مسئولان نظام از بازار سرمایه، مردم نیز به برنامه های اقتصادی دولت از این بازار اعتماد کرده اند و در ماه های اخیر شاهد حضور آنها در بازار سرمایه هستیم.

وی افزود: یکی از برنامه های مهم شرکت سپرده گذاری مرکزی ارائه خدمات بازار سرمایه به مشتریان بانک هاست به طوریکه از امروز خدمات این بازار در کلیه شعب موسسه اعتبار ملل انجام خواهد شد.

مدیرعامل سمات با بیان اینکه سجام درگاه وردی سهامداران به بازار سرمایه است، اظهار داشت: این سامانه زیر ساخت های خدماتی فراوانی را در این بازار فراهم خواهد کرد به گونه که توزیع متمرکز سود و حضور در مجامع الکترونیک از طریق سجام عملیاتی خواهد شد و سهامداران می توانند سود سهام شرکت های بورسی و فرابورسی، صندوق های سرمایه گذاری و انواع اوراق را دریافت خواهند کرد.

وی اظهار امیدواری کرد  که همکاری های بین بخشی میان بازار سرمایه و پول بتواند ارائه خدمات نوین به مشریان هر دو بازار رو تسهیل کند.

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.