2024/04/25
۱۴۰۳ پنج شنبه ۶ ارديبهشت
اپلیکیشن پلاک ۸ در منطقه ۸

اپلیکیشن پلاک ۸ در منطقه ۸

نبض تجارت : معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهردار منطقه۸، از ساخت و راه‌اندازی اپلیکیشن پلاک ۸ در منطقه خبر داد.
به گزارش نبض تجارت و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۸، جعفر امیرآبادی‌زاده، درخصوص راه‌اندازی اپلیکیشن پلاک۸ گفت: «این اپلیکیشن، نماینده فعالیت‌های اجرایی معاونت امور فرهنگی و اجتماعی منطقه ۸ است.
امیرآبادی‌زاده با معرفی این اپلیکیشن افزود: «اکنون در این برنامه، فعالیت‌های مناسبتی شامل: برنامه‌های ماه مبارک رمضان، همچون جزء‌خوانی قرآن کریم، ختم قرآن و پخش دعای روزهای ماه مبارک قابل اجرا است که شهروندان می‌توانند با ورود به آن در ختم قرآن روزانه شرکت کنند. همچنین از دیگر امکانات این اپلیکیشن می‌توان به برنامه‌ها و اقدامات سلامت محور، پخش فیلم از مکان‌های دیدنی شهر تهران در قالب گردشگری مجازی و برنامه همدلی اشاره کرد.»
امیرآبادی‌زاده افزود: «پخش برخی مراسم‌های شهرداری منطقه ۸ به صورت زنده، اعلام برنامه‌های اجرایی در قالب جشنواره‌ها و برنامه‌های ورزش و تندرستی، بازی و سرگرمی‌های کودکانه و مطالب مرتبط با آموزش‌های شهروندی در قالب خانواده و کودک از دیگر قسمت‌های این برنامه است.»

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.