2024/03/28
۱۴۰۳ پنج شنبه ۹ فروردين
محمدی: اهل قهر و آشتی نیستم/ یا می‌مانم و کار می‌کنم یا می‌روم

محمدی: اهل قهر و آشتی نیستم/ یا می‌مانم و کار می‌کنم یا می‌روم

نبض تجارت : سرمربی تیم ملی کشتی آزاد در واکنش به اتفاقات اخیر گفت: اهل قهر و آشتی نیستم اما در جلسه نظراتم را گفتم و رفتم!

به گزارش نبض تجارت ؛ غلامرضا محمدی که عصر امروز شنبه با برنامه دایره طلایی شبکه سه سیما صحبت می کرد در مورد اتفاقات اخیر گفت: درحالی که همه ما نگران کشتی هستیم این رشته نیاز به آرامش و همدلی و انسجام دارد. البته در برخی موارد اختلاف نظرهایی وجود دارد اما امیدوارم انتهایش به سود کشتی باشد.

وی در مورد نقطه نظراتش در مورد رقابت های انتخابی و حاشیه هایی که ایجاد شده است گفت: به هر حال روی برخی جزئیات اختلاف نظر داریم اما امیدوارم نتیجه همه این جلسات را در رویدادهای بزرگ با موفقیت کشتی ببینیم.

سرمربی تیم ملی کشتی آزاد در واکنش به این پرسش که آیا در جلسه بررسی شرایط انتخابی تیم ملی با قهر محل نشست را ترک کرده است گفت: من باید پاسخگوی انتظارات مردم باشم. به همین خاطر در آن جلسه نظرم را گفتم. خودم به برگزاری مسابقات انتخابی  اعتقاد دارم اما باید همه موارد تدوین شود که قابلیت اجرا داشته باشد. در سال المپیک نباید آزمون و خطا کنیمنباید خودزنی کنیم و این طرح با کمترین اشتباه اجرا شود.

غلامرضا محمدی خاطرنشان کرد: در جلسه صحبت های مطرح و من هم نظرم را دادم و از جلسه خداحافظی کردم و بیرون رفتم. اهل قهر و آشتی نیستم. یا می‌مانم کار می‌کنم یا می‌روم. نباید اتفاقی که قبل از لندن رخ داد، دوباره تکرار شود

سرمربی تیم ملی کشتی آزاد در ادامه با تاکید بر اینکه با تمام وجودش در خدمت کشتی خواهد بود گفت: در این طرح باید شان سرمربی تیم ملی دیده شود. تا جایی که بتوانم اثرگذار باشم می مانم اما باید شان و اقتدار سرمربی تیم ملی در نظر گرفته شود

 

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.