2024/03/28
۱۴۰۳ پنج شنبه ۹ فروردين
محمدرضا پارسیان سرپرست روابط عمومی شهرداری منطقه یک تهران شد
طی حکمی؛

محمدرضا پارسیان سرپرست روابط عمومی شهرداری منطقه یک تهران شد

نبض تجارت : سید حمید موسوی شهردار منطقه یک تهران با صدور حکمی، محمدرضا پارسیان را به سمت سرپرست اداره روابط عمومی شهرداری منطقه یک تهران منصوب کرد.
به گزارش نبض تجارت و به نقل از روابط عمومی ؛ محمدرضا پارسیان که پیش از این مدیر روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۰ تهران بوده، روزنامه‌نگار و مدیر رسانه، دانش آموخته روابط عمومی، پژوهشگر و از فعالان عرصه روابط عمومی و رسانه کشور می باشد. وی ۱۸ سال سابقه فعالیت در حوزه رسانه و ۱۳ سال سابقه فعالیت در حوزه روابط‌عمومی به عنوان کارشناس و مدیر روابط‌عمومی را دارد.
در کارنامه حرفه ای سرپرست اداره روابط عمومی شهرداری منطقه یک تهران، دبیرکلی سلسله نشست های علمی و عملی روابط عمومی ایران، مشاور عالی فراکسیون روابط عمومی و رسانه مجلس شورای اسلامی، مشاور روابط عمومی و امور بین الملل خانه مطبوعات شهرستان های استان تهران، ریاست انجمن علمی روابط عمومی دانشکده خبر جمهوری اسلامی و همکاری در برگزاری جشنواره ها، سمپوزیوم ها، همایش ها و کنفرانس های ملی و بین المللی روابط عمومی و نیز ارتباط با رسانه ها در حوزه های مختلف دیده می شود.
محمد رضا پارسیان عضو انجمن روابط‌عمومی ایران و انجمن متخصصان روابط‌عمومی ایران بوده و گواهینامه اروپایی مهارت شغلی مدیر روابط عمومی Esco از دانشگاه (MGU) ام جی یونیورسیتی پاریس اخذ کرده است. نام وی در سال هزار و سیصد و نود و شش به عنوان «تلاشگر روابط‌عمومی» در دایره المعارف روابط‌عمومی ایران منتشر شد.
گفتنی است؛ پیش از این مجید صالحی فیروزآبادی مدیر روابط عمومی شهرداری منطقه یک تهران بود که به عنوان شهردار ناحیه ۵ این منطقه منصوب شد.

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.