2024/04/26
۱۴۰۳ جمعه ۷ ارديبهشت
 شهرداری منطقه۸، هم‌دل و هم‌پای خیران محلی است

شهرداری منطقه۸، هم‌دل و هم‌پای خیران محلی است

نبض تجارت : در دومین شب احیا مصادف با شب ۲۱ رمضان، محمدسالاری، عضو شورای شهر تهران، مهناز استقامتی، شهردار منطقه۸ و اعضای مجمع خیرین منطقه ،شوراياران در محل پخت غذا در میان ۱۱۰ خانواده‌ کم‌بضاعت و نیازمند منطقه حاضر شدند.
به گزارش نبض تجارت و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۸، محمد سالاری، در این بازدید گفت: طرح لقمه همدلی که با همراهی مجمع خیرین منطقه۸ برگزار می‌شود و شهرداری منطقه هم از ابتدای اجرای این طرح، هم‌دل و هم‌پای خیران محلی در کمک‌رسانی به افراد کم‌بضاعت بوده و سعی کرده قدمی خیر در این راه خداپسندانه بردارد، اقدامی بجا در حمایت مادی و معنوی از نیازمندان است؛ چراکه این عزیزان به دلیل بحران شیوع کووید۱۹ با سختی بسیار روزگار می‌گذرانند و کمک‌های اینچینی می‌تواند باری هر چند کوچک از روی دوش سرپرستان خانوار کم‌بضاعت بردارد.
مهناز استقامتی: با توجه به شرایط کنونی و برای مقابله با شیوع بیماری کرونا و محدودیت‌های موجود در برگزاری مراسم‌های جمعی و برپائی سفره‌های افطار، تصمیم گرفتیم تا با اجرای طرح لقمه همدلی همچنان برای خدمت‌رسانی به این عزیزان ثابت قدم باقی بمانیم.

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.