2024/04/24
۱۴۰۳ چهارشنبه ۵ ارديبهشت
آذین بندی و نورپردازی معابر، میادین و مکان های فرهنگی منطقه۲
به مناسبت عید سعید فطر؛

آذین بندی و نورپردازی معابر، میادین و مکان های فرهنگی منطقه۲

نبض تجارت : به مناسبت عید سعید فطر و در راستای ارتقای بهبود کیفیت محیط شهری و بهسازی جلوه های شبانه، معابر، میادین و مکان های فرهنگی منطقه۲ آذین بندی و نورپردازی شد.

به گزارش نبض تجارت و به نقل از روابط عمومی ؛ علی اکبر کریمی پور؛ معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه ۲ با اشاره به این مطلب گفت: ایجاد جلوه های بصری شبانه یکی از اقدامات اصلی در زیباسازی شهر است تا با اجرای نورپردازی های اصولی حرکت و پویایی در کالبد شبانه شهر تزریق شود.

وی خاطر نشان کرد: میادین معابرو پرتردد سطح منطقه از جمله میادین شهید طهرانی مقدم، صنعت، کتاب و…وهمچنین معابر پرتردد سطح منطقه با نصب ریسه ها و المان های نوری آذین بندی و نورپردازی می شود.

وی افزود: در این طرح ۷ هزار متر ریسه نوری در معابر و میادین نصب شده است و خیابان های اصلی از جمله کوهستان، قیصر امین پور، پاکنژاد، ستارخان ، کوی نصرو…. آذین بندی شد. وی تصریح کرد: اکران تبلیغات فرهنگی بر روی سازه های پرتابل و ریلی با مضامین متناسب با عید سعید فطر و… از دیگر اقدامات زیبا سازی در این ایام است.

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.