2024/04/26
۱۴۰۳ جمعه ۷ ارديبهشت
بازدید دکتر حق شناس از پروژه های متعدد و جدید جنگل سرخه حصار
با همراهی شهردار منطقه 13 صورت گرفت :

بازدید دکتر حق شناس از پروژه های متعدد و جدید جنگل سرخه حصار

نبض تجارت : دکتر محمدجواد حق‌شناس، رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر تهران با همراهی مرتضی رحمان زاده، شهردار منطقه 13 از ظرفیت ها و پروژه های قطب گردشگری شرق تهران و همچنین حیات وحش جنگل سرخه حصار بازدید کرد.

به گزارش نبض تجارت و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 13 ، با توجه به طراحی و اجرای 56 پروژه در بوستان جنگلی سرخه حصار ، محمدجواد حق‌شناس، رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر تهران با همراهی مرتضی رحمان زاده،  شهردار منطقه 13 ، با حضور در  نقاط مختلف جنگل سرخه حصار که به عنوان پروژه های قطب گردشگری شرق تهران تعیین شده ، در جریان مشخصات ، ابعاد و چشم انداز این پروژه ها قرار گرفت .
در  جریان این بازدید، شهردار منطقه توضیحاتی در خصوص پروژه های متعدد و جدید قطب گردشگری شرق تهران که با هدف ارتقای سرانه های فرهنگی، فضای سبز، خدماتی و رفاهی در این منطقه طراحی شده ارائه و یادآور شد: با توجه به رویکرد منطقه در تبدیل بوستان جنگلی سرخه حصار به قطب گردشگری شرق تهران، در راستای تدابیر شهردار تهران و حمایت های شورای شهر ،  این محدوده ارزشمند را تبدیل به محلی برای حضور بیشتر مردم کنیم تا شهروندان بتوانند با طی مسافتی کم، تجربه جدیدی از طبیعت گردی را در دل پایتخت کسب کنند.

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.