2024/04/19
۱۴۰۳ جمعه ۳۱ فروردين
برنامه آموزشی توسعه مهارت مدیریتی مدیران در حوزه ارزی به شیوه آنلاین آغاز شد

برنامه آموزشی توسعه مهارت مدیریتی مدیران در حوزه ارزی به شیوه آنلاین آغاز شد

نبض تجارت : برنامه آموزشی توسعه مهارت مدیریتی در حوزه ارزی و بانکداری بین‌الملل از سوی مرکز آموزش و پژوهش بانک طراحی و با حضور مدیران امور ستادی به شیوه آنلاین و در بستر اینترنت آغاز شد.

به گزارش نبض تجارت و به نقل از روابط عمومی ؛ میرزاخانی مدیر مرکز آموزش و پژوهش، با اشاره به دغدغه‌های جاری بانک در حوزه‌های ارزی، تشریح نمود برنامه مذکور به‌منظور توسعه مهارت مدیریتی مدیران بانک با رویکرد مساعدت به رفع و کاهش دغدغه‌های ارزی جاری بانک تدوین و شروع‌شده است.

وی در رابطه با جامعه هدف این برنامه آموزشی گفت؛ مدیران امور ستادی و روسای ادارات مستقل ستادی فراگیران این برنامه آموزشی خواهند بود که با مشارکت و اشتراک‌گذاری تجربیات جامعه هدف و ترکیب آن بادانش و تجربیات مدرس دوره، مسیر اثربخشی جهت توسعه مهارت مدیران بازخواهد شد.

میرزاخانی توجه به جامعه هدف مدیران و بهره‌گیری از تجربیات استاد میقانی از مدرسان خبره بانکی را از ویژگی‌های برجسته این برنامه آموزشی ذکر کرد و گفت: با توجه به نوآوری مرکز آموزش و پژوهش در خصوص برگزاری دوره‌های آموزشی به شیوه آنلاین و در بستر اینترنت، امید است با مشارکت و همراهی مدیران و همکاران بسترهای توسعه کمی و کیفی این شیوه آموزشی هموارتر گردد

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.