2024/05/09
۱۴۰۳ پنج شنبه ۲۰ ارديبهشت
کسب بیشترین رضایت شهروندی منطقه 13 دربین مناطق 22گانه

کسب بیشترین رضایت شهروندی منطقه 13 دربین مناطق 22گانه

نبض تجارت : شهرداری منطقه 13 با بهترین عملکرد در سامانه 1888 شهرداری تهران توانست با کسب امتیاز 9/99 درصدی علاوه بر دریافت وضعیت «عالی»، بالاترین امتیاز را بین مناطق 22 گانه در سال گذشته به خود اختصاص دهد.

به گزارش نبض تجارت و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 13، رحمان زاده شهردار منطقه در این خصوص گفت: در ارزيابي به عمل آمده توسط مرکز سامانه نظارت همگانی 1888 ،منطقه 13 با اخذ امتياز 99.9، همچون سال قبل در وضعيت «عالي» قرار دارد.
وی اضافه کرد : بر این اساس سامانه 1888 منطقه 13 توانست با الویت‌بندی و رفع نارضایتی شهروندان منطقه در موضوعات مختلف در جهت جلب رضایت ایشان رتبه قابل قبولی را در میان مناطق 22 گانه تهران کسب نمایند.
به گفته وی با توجه به ميانگين نمره ارزيابي سال 97 منطقه 13 (امتیاز 97.15) این منطقه توانست در مقايسه با مدت مشابه سال قبل، در سال 1398 با افزایش 2 درصدی امتياز ارزیابی همچنان در وضعیت«عالي» و در بالاترین سطح رضایتمندی رسیدگی به درخواستهای شهروندی باشد.
رحمان زاده اظهار داشت : این منطقه علاوه برکسب بیشترین امتیاز شاخص های کیفیت و کمیت رسیدگی در بین مناطق، توانست در شاخص اقدامات فرهنگی اجتماعی امتیاز  کامل 100 را کسب نماید.
شهردار منطقه همزمانی سرعت رسیدگی به پیامها با بیشترین حساسیت در اجرای اقدامات مورد درخواست شهروندان جهت ارتقاء کیفیت پیام ها، فعالیت های فرهنگی و اجتماعی در راستای تعمیق فرهنگ نظارت همگانی، جذب، ساماندهی و آموزش ناظرین افتخاری را ازمهمترین نقاط قوت این دوره برشمرد.
وی با بیان اینکه، سامانه 1888 نقطه نظرات مردم را بدون هیچ مانعی منتقل می کند ، خاطرنشان کرد:  مدیران حوزه های اجرایی می توانند بر اساس پیام های ارجاعی نقاط ضعف و قوت عملکردی خود را مرتفع و با پاسخگویی دقیق و به موقع اعتماد واطمینان مردم را فراهم آورند.

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.