2024/03/29
۱۴۰۳ جمعه ۱۰ فروردين
رونمایی از اپلیکیشن های «جارو» و «به زی» برای جمع آوری پسماندهای خشک
برای اولین بار و در راستای اجرای طرح کاپ انجام می شود؛

رونمایی از اپلیکیشن های «جارو» و «به زی» برای جمع آوری پسماندهای خشک

نبض تجارت : صدرالدین علیپور، مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران گفت : در راستای اجرای طرح کاپ، روز دوشنبه ۲۶ خردادماه، با حضور شهردار تهران از دو اپلیکیشن جمع آوری پسماند خشک «به زی» و «جارو» و ۲۰ دستگاه خودروی حمل پسماندهای خشک رونمایی می شود.
به گزارش نبض تجارت و به نقل از روابط عمومی ؛ علیپور در ادامه افزود : این اپلیکیشن ها به گونه ای طراحی شده اند که شهروندان با نصب آن ها روی تلفن های همراه و ثبت نام در سامانه، می توانند زمان و مکان موردنظرشان برای تحویل دادن پسماندهای خشک را اعلام کنند. متولیان امر نیز طبق همین درخواست، پسماندها را جمع آوری، وزن کشی و مبلغی را پرداخت می کنند.
هدف از راه اندازی اپلیکیشن ها، کاهش تولید پسماند، بهینه سازی روش های جمع آوری پسماندهای خشک، مقابله با زباله گردی و حمل پسماند خشک کمتر به مجتمع دفن زباله است.
همچنین، در روزهای آینده در مناطق ۲۲، ۲۱، ۱۶ و ۶ شاهد اجرای پایلوت طرح کاپ و نصب مخازن جداگانه پسماند خشک و تر خواهیم بود.

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.