2024/03/29
۱۴۰۳ جمعه ۱۰ فروردين
مسئولان به جای اظهارنظرهای غیرکارشناسی و‌ ژورنالیستی به ارتقای مدیریت پسماند کمک کنند
علیپور در واکنش به پیشنهاد جا به جایی مرکز پردازش و دفن پسماند آرادکوه؛

مسئولان به جای اظهارنظرهای غیرکارشناسی و‌ ژورنالیستی به ارتقای مدیریت پسماند کمک کنند

نبض تجارت : مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران در واکنش به پیشنهاد فرماندار شهرری مبنی بر انتقال مجتمع آرادکوه از مسئولان خواست تا به جای اظهارنظرهای غیرکارشناسی و ژورنالیستی و پاک کردن صورت مساله، فکری به حال معضل دفن پسماند کنند که سالیان سال گریبان گیر محیط زیست پایتخت شده است.
به گزارش نبض تجارت و به نقل از روابط عمومی ؛ صدرالدین علیپور یادآور شد که هزینه هرگونه جا به جایی آرادکوه حدود 30 هزار میلیارد تومان برابر با بودجه یک سال شهرداری تهران است، اما شاید بهتر باشد مسئولان به جای طرح پروژه های بلندمدت بی بازده، کمک کنند تا سازمان پسماند مانند تمام کشورهای پیشرفته دنیا با اجرای طرح های نوینی همچون «کاپ» اصل پدیده دفن زباله که با تبعات بسیار زیادی همراه است را به صفر برساند.
وی این را هم گفت که انتقال آرادکوه تنها جا به جایی مشکل از فضایی به فضای دیگر است، با این حال سازمان پسماند هیچ مشکلی با این طرح ندارد، به این شرط که همکاران سازمان محیط زیست با پشتوانه مطالعاتی مکان مناسبی را انتخاب کنند و برای حل مشکل 60 ساله تهران طرحی نو دراندازند. اگرچه هیچ کدام از واقعیت های علمی روز دنیا موید حل مشکل دفن پسماند با انتقال مجتمع آرادکوه نیست.

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.