2024/05/08
۱۴۰۳ چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت
اعزام کاروان جهیزیه برای نوعروسان نیازمند شرق پایتخت
همزمان با دهه کرامت صورت گرفت؛

اعزام کاروان جهیزیه برای نوعروسان نیازمند شرق پایتخت

نبض تجارت : شهردار منطقه۱۳ از اعزام کاروان جهیزیه برای نوعروسان خبر داد و گفت: همزمان با دهه کرامت، ۵۰ نوعروس نیازمند صاحب جهیزیه کامل شدند.

به گزارش نبض تجارت ؛ مرتضی رحمان زاده با اشاره به فعالیت های فرهنگی و اجتماعی شهرداری منطقه گفت: در برنامه های منطقه رسیدگی به نیازمندان و خانواده های بی بضاعت را همواره مورد توجه قرار داده ایم که یکی از این ویژه برنامه ها ، تهیه جهیزیه نوعروسان است.
وی افزود: نوعروسان نیازمند منطقه از طریق  معتمدین محلات شناسایی شده و با کمک سرای محله پیروزی و خیرین فعال، جهیزیه ها به این خانواده ها تحویل می شود.
شهردار منطقه ۱۳ تصریح کرد: کالاهای تهیه شده برای جهیزیه شامل ۱۵ کالای اساسی از قبیل یخچال، ماشین لباسشویی، اجاق گاز، فرش ، سرویس قابلمه و چینی، سرویس وسایل آشپزخانه و... در قالب کاروان جهیزیه به نوعروسان تقدیم می شود.
رحمان زاده خاطرنشان کرد: کاهش محرومیت ها و رسیدگی به اقشار نیازمند  در اولویت فعالیت های اجتماعی است و توجه به محرومین و نیازمندان جامعه ، ایتام و خانواده های کم بضاعت همواره در دستور کار قرار دارد.

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.