2024/05/05
۱۴۰۳ يکشنبه ۱۶ ارديبهشت
سیلوی اقلید و داراب در هفته هشتم پویش ملی
امروز با دستور رئیس جمهور ؛

سیلوی اقلید و داراب در هفته هشتم پویش ملی "تولید، تداوم امید"افتتاح شد

نبض تجارت : سیلوهای 40 هزار تنی داراب و 30 هزار تنی اقلید در هفته هشتم پویش ملی "تولید، تداوم امید" امروز پنج شنبه با دستور رئیس جمهور و حضور یزدان سیف، معاون وزیر صمت و مدیرعامل شرکت بازرگانی دولتی ایران افتتاح شد. با بهره برداری از این دو طرح صنعتی، 70 هزارتن به ظرفیت ذخیره ای استان فارس افزوده شد.

 

به گزارش نبض تجارت و به نقل از روابط عمومی شرکت بازرگانی دولتی ایران، سیلوی فلزی شهرستان اقلید 30 هزار تن ظرفیت ذخیره‌سازی گندم دارد و سیلوی داراب با ظرفیت ذخیره ای 40 هزار تن مجموعا 70 هزار تن را به ظرفیت ذخیره گندم استان فارس اضافه می کنند.این دو سیلو که دولتی و با تجهیزات پیشرفته و به‌روز ساخته شده است مختصات مشترک دارند. برای ساخت این دو سیلوی دولتی در مجموع 44 میلیارد تومان صرف شده است و ارزش کل به روز شده این دو سیلو 115 میلیارد تومان است. مهمترین ویژگی این سیلوها داشتن سیستم‌ مانیتورینگ دما و هوادهی، سیستم pLc، سیستم نمونه‌بردار اتوماتیک و حفره تخلیه مستقل است که قابلیت کنترل از راه دور را دارد.

این سیلوهای استاندارد با هدف تحویل و ذخیره سازی محصول گندم کشاورزان منطقه در شرایط استاندارد و استفاده بهینه از ظرفیت تخلیه و بارگیری جاده‌ای ساخته شده است.

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.