2024/03/19
۱۴۰۲ سه شنبه ۲۹ اسفند
برخی دشمنان باور نمی‌کنند شارمهد در ایران دستگیر شده باشد/ خنثی‌سازی ۲۷ اقدام تروریستی گروه تندر در کشور
وزیر اطلاعات در بخش خبری ۲۱:

برخی دشمنان باور نمی‌کنند شارمهد در ایران دستگیر شده باشد/ خنثی‌سازی ۲۷ اقدام تروریستی گروه تندر در کشور

نبض تجارت : علوی گفت: هنوز هم برخی باورشان این نیست که جمشید شارمهد در ایران دستگیر شده و در اختیار سرویس اطلاعاتی قرار گرفته است.

 

به گزارش نبض تجارت حجت الاسلام سیدمحمود علوی وزیر اطلاعات شامگاه امروز در بخش خبری ۲۱ شبکه اول سیما با اشاره به دستگیری سرکرده گروه تروریستی «تندر» توسط سربازان گمنام امام زمان در وزارت اطلاعات، اظهار کرد: خدا را شکر گذار هستیم که دست انتقام الهی از آستین سربازان گمنام امام عصر (عج) بیرون درآمد و یک جنایتکار را در اختیار دستگاه جمهوری اسلامی ایران قرارداد.

وی افزود: علت اینکه این‌ها منکر می‌شدند، چون می‌دانستند که این فرد مورد حمایت جدی دو سرویس آمریکا و اسرائیل است بعید می‌دانستند که وزارت اطلاعات جمهوری اسلامی ایران بتواند از پوشش حمایتی سرویس اطلاعاتی آمریکا و رژیم صهیونیستی عبور کند و این آدم را با یک برنامه پیچیده هدایت کند و در داخل جمهوری اسلامی ایران او را در اختیار بگیرد.

علوی ادامه داد: هنوز هم که هنوز است برخی از این‌ها باورشان این نیست که ایشان در ایران دستگیر شده و در ایران در اختیار سرویس اطلاعاتی قرار گرفته است بلکه خیال می‌کنند که ایشان در خارج از کشور است و عکس‌ها هم مربوط به خارج است که انشاءالله در آینده‌ای نزدیک به همه چیز واقف خواهند شد.

وزیر اطلاعات با اشاره به هویت جمشید شارمهد سرکرده گروه تروریستی تندر خاطرنشان کرد: در بین جریان‌های سلطنت طلب که اغلب آن‌ها با یکسری بیانیه و شعار‌ها خود را اثبات می‌کنند، جریان سلطنت طلبی جمشید شارمهد تقریباً از معدود جریان‌ها یا تنها جریانی بود که بسیار خشن بود و به دنبال این بود که با عملیات تروریستی خود را اثبات کند؛ کما اینکه در حسینیه سیدالشهدای شیراز و در برنامه رهپویان وصال آن جنایت ددمنشانه را مرتکب شد که به شهادت و زخمی شدن جمعی از هموطنان مان منجر شد.

وی با بیان اینکه این فرد به دنبال این بود که با عملیات گوناگون خود را اثبات کند، اظهار کرد: حدود ۲۷ اقدام تروریستی توسط جمشید شارمهد و مجموعه اش انجام شده که با همت و هوشیاری و اشراف سربازان گمنام امام زمان همه آن‌ها خنثی شدند. در واقع تروریست‌ترین جریان سلطنت طلبی جریان انجمن پادشاهی ایران شارمهد مربوط به تندر بود.

علوی همچنین در پاسخ به سوالی در خصوص ارزش این عملیات دستگیری تصریح کرد: ایشان را یک وقتی افرادی با تماس تلفنی تهدید کرده بودند که تو را می‌گیریم و او در جواب گفته بود که جای من در طبقه ششم اف‌بی‌آی (سرویس اطلاعات داخلی آمریکا) است؛ به این معنا که هرگز نمی‌توانید من را دستگیر کنید.

وزیر اطلاعات افزود: فردی که جای خود را در طبقه ششم اف‌بی‌آی آمریکا می‌دانست امروز در چنگ سربازان گمنام امام زمان در جمهوری اسلامی ایران است.

وی همچنین در پاسخ به سوالی در مورد جایگاه و وزن جمشید شارمهد در اپوزیسیون و معاندین جمهوری اسلامی گفت: اساسا جریان‌های معاند چه وزنی دارند که وزن شارمهد در بین آن‌ها چقدر باشد؟ همه این‌ها صفر هستند و همه‌شان در برابر عظمت اقتدار جمهوری اسلامی عددی نیستند؛ و این فرد هم در بین آن صفرهایک صفر است و خودشان خیال می‌کنند کسی هستند و دشمنان جمهوری اسلامی را هم به غلط انداخته‌اند.

 

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.