2024/05/04
۱۴۰۳ شنبه ۱۵ ارديبهشت
حمایت بانک توسعه تعاون از رسته‌های کسب‌وکاری جدید آسیب‌دیده از کرونا

حمایت بانک توسعه تعاون از رسته‌های کسب‌وکاری جدید آسیب‌دیده از کرونا

نبض تجارت : به‌منظور حمایت حداکثری از صاحبان کسب‌وکار و در راستای مقابله با پیامدهای اقتصادی ناشی از شیوع ویروس کرونا، بانک توسعه تعاون شمول رسته‌های کسب‌وکار و بنگاه‌های مختلف جهت بهره‌مندی از فرصت تنفس سه‌ماهه در بازپرداخت اقساط بانکی را ابلاغ کرد.

 

به گزارش نبض تجارت و به نقل از روابط عمومی ؛بر این اساس مهدکودک‌های غیردولتی تحت نظارت سازمان بهزیستی کشور به‌عنوان کسب‌وکارهای واجد شرایط بهره‌مندی از اعتبار تنفس سه‌ماهه پرداخت اقساط بانکی، تحت شمول رسته «مراکز و مجتمع‌های فرهنگی و آموزشی تشخیص داده‌شده و لزوم اجرای این دستورالعمل به کلیه واحدهای بانک توسعه تعاون ابلاغ گردید.

همچنین با تسری تمامی حمایت‌ها و تسهیلات مصوب رشته‌های شدیداً آسیب‌دیده در کشور به بنگاه‌های فعال در همین رسته‌ها در مناطق آزاد تجاری-صنعتی و ویژه اقتصادی نیز موافقت گردید.

گفتنی است این تصمیم بر اساس اعلام مدیریت کل مقررات، مجوزهای بانکی و مبارزه با پولشویی بانک مرکزی و پیرو تصمیمات متخذه در کارگروه بررسی و مقابله با پیامدهای اقتصادی ناشی از شیوع ویروس کرونا اتخاذشده و مراتب اجرای آن به کلیه واحدهای بانک توسعه تعاون ابلاغ گردیده است

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.