2024/04/19
۱۴۰۳ جمعه ۳۱ فروردين
پیام تبریک مدیرعامل بانک مهرایران به مناسبت روزخبرنگار

پیام تبریک مدیرعامل بانک مهرایران به مناسبت روزخبرنگار

نبض تجارت : مرتضی اکبری مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهرایران در پيامي، فرارسيدن ۱۷ مردادماه سالروز بزرگداشت مقام خبرنگار را به اصحاب رسانه و به ويژه خبرنگاران فعال در عرصه پولي و بانکي تبريک گفت.

 

به گزارش نبض تجارت و به نقل از روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهرایران، در متن پیام مرتضی اکبري آمده است: هفدهم مرداد ماه که به مناسبت شهادت محمود صارمي به روز خبرنگار نامگذاري شده است فرصتي مغتنم براي تجليل و قدرداني از زحمات قشري فرهيخته است که با تلاش بي‌وقفه براي آگاهي بخشي به جامعه، ايجاد شفافيت و صيانت از حقوق مردم تلاش مي كنند.

بی تردید رشد و ارتقای سطح دانایي جامعه مرهون اطلاع رساني سريع و به موقع تلاشگران عرصه خبررساني است و نظام بانکي و به ويژه بانک قرض الحسنه مهر ايران قدردان اين تلاش ها است.
اینجانب به نمایندگی از طرف خانواده بزرگ بانک قرض الحسنه مهر ایران، فرا رسيدن روز خبرنگار را به همه پرچمداران رسالت خطير دانايي و اطلاع رساني تبريک مي گويم و براي همه رسانه ها و خبرنگاران محترم، آرزوي توفيق و بهروزي دارم.

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.