2024/05/08
۱۴۰۳ چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت
گندزدایی ۱۵۳۰ مخزن ، ۸۹ ایستگاه مترو و اتوبوس و ۶۶۴ دستگاه بدنسازی
تداوم ضد عفونی و گندزدایی مستمر معابر و امکانات شهری منطقه ۱۳:

گندزدایی ۱۵۳۰ مخزن ، ۸۹ ایستگاه مترو و اتوبوس و ۶۶۴ دستگاه بدنسازی

نبض تجارت : معاونت خدمات شهری و محیط‌زیست شهرداری منطقه۱۳ برای مقابله و کنترل شیوع ویروس کرونا ،اقدامات مستمری به صورت روزانه انجام می‌دهد که تا پایان ریشه کن شدن ویروس کرونا ادامه دارد.

به گزارش نبض تجارت و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۳ ،با دستور شهردار منطقه در جلسات کمیته پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا،  ضدعفونی و گندزدایی روزانه و مستمر معابر و امکانات شهری در دستور کار معاونت خدمات شهری و محیط زیست  قرار دارد که بدین منظور، ۱۵ پل عابرپیاده ،۶۶۴ دستگاه بدنسازی و ۴۲ مجموعه وسایل بازی کودکان در بوستان‌ها و مقابل مراکز درمانی و بیمارستان ها  ضدعفونی می‌شود.
 در این میان ۴۴۷ چشمه سرویس بهداشتی، ۷ ایستگاه‌ مترو و ۸۲ ایستگاه اتوبوس بی. آر. تی همراه با هزار و ۵۳۰ مخزن زباله این منطقه و ۵ پمپ بنزین محدوده به صورت  مستمرگندزدایی می‌شود.
همچنین توزیع روزانه ماسک، لباس مخصوص، دستکش، مایع ضدعفونی‌کننده دست میان نیروی کارگری و انسانی این معاونت منجر شده در این مدت مورد جدی ابتلا به کرونا دیده نشود.

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.