2024/03/28
۱۴۰۳ پنج شنبه ۹ فروردين
فناوری‌های نوین راه حل نهایی معضلات پایتخت است

فناوری‌های نوین راه حل نهایی معضلات پایتخت است

نبض تجارت : مدیر عامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر گفت: با استفاده از فناوری های نوین می توان ظرفیت هایی را برای حل مسائل پایتخت ایجاد کرد.

 

به گزارش نبض تجارت و به نقل از روابط عمومی شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر، سید علی مفاخریان با اشاره به نشست خود با مسئولان پارک علم و فناوری دانشگاه تهران اظهار کرد:امروزه رویکرد بازارها به سمت فعالیت در فضای مجازی تغییر کرده است. مشاغل مجازی می‌توانند خدمات شهری را تسهیل و بسیاری از معضلات را رفع کنند اما در حال حاضر متولی در شهر برای این امر وجود ندارد. شرکت ساماندهی می تواند با فراهم کردن زیرساختهای فناورانه، پل ارتباطی شهرداری با مجموعه شرکت های مجازی باشد.

وی به برگزاری یک وبینار تخصصی برای بررسی نیازهای فناورانه شرکت ساماندهی با همکاری معاونت علمی ریاست جمهوری اشاره کرد و گفت: برخی از راه حلهای طرح شده در این وبینار، امکان کاهش یا رفع کامل آلودگی‌ها و عوامل مزاحمت برخی از اصناف را فراهم کرده که با استفاده از آن، فعالیت آن واحدها در محدوده شهری با شرط اعمال روش فناورانه می‌تواند تثبیت شود.

مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل در پایان تاکید کرد:  شهر ها، امروز برای حل مسائل خود به فناوری های منحصر به فرد نیاز دارند و باید این فرصت برای طرح و بررسی ایده‌ها فراهم شود.

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.