2024/03/29
۱۴۰۳ جمعه ۱۰ فروردين
رشد ۷۵ درصدی منابع بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در سال ۱۳۹۸

رشد ۷۵ درصدی منابع بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در سال ۱۳۹۸

نبض تجارت : منابع بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، با احتساب سپرده‌های ویژه، در سال ۱۳۹۸ نسبت به سال پیش از خود ۷۵ درصد رشد نشان داده و از ۱۷۰هزار ميليارد ريال به بيش از ۲۹۷هزار ميليارد ريال رسيده است.

 

به گزارش نبض تجارت و به نقل از روابط عمومی بانک قرض‌الحسنه مهرح ایران، روز یکشنبه ۳۰ شهریور مجمع عمومي اين بانک با حضور نمايندگان سهامداران برگزار شد. در اين جلسه صورت‌هاي مالي حسابرسي شده سال ۱۳۹۸ بدون هيچ گونه بند حسابرسي به تأييد مجمع عمومي رسيد.

 

رشد ۶۴ درصدی دارایی‌های بانک

بر اساس اطلاعات ترازنامه بانک مهر ایران، مجموع دارایی‌های اين بانک در حالي از ۲۹۱هزار ميليارد ريال در اسفند ۱۳۹۸ فراتر رفته که سال پيش از آن، ۱۷۸هزار ميليارد ريال بوده و ۶۴ درصد رشد را در اين مدت نشان مي‌دهد.

 

رشد ۶۸ درصدی سپرده‌های مشتریان

همچنین سپرده‌های مشتریان این بانک از ۱۴۹هزار ميليارد ريال در پايان اسفند ۱۳۹۷ به ۲۵۰هزار ميليارد ريال در پايان سال ۱۳۹۸ رسيده و نزديک به ۶۸ درصد رشد در اين بخش مشاهده مي‌شود.

 

رشد ۶۶ درصدی تسهیلات اعطایی سال ۱۳۹۸

تسهیلات اعطایی بانک مهر ایران از ۱۳۸هزار ميليارد ريال در پايان سال ۱۳۹۷ تقريباً به ۲۲۹هزار ميليارد ريال در پايان سال ۱۳۹۸رسيده است. اين عدد حاکي از رشد ۶۶ درصدي تسهيلات پرداخت شده از سوي بانک مهر ايران در مدت ياد شده است.

بخش سود و زیان گزارش نیز نشان می‌دهد جمع درآمدهای عملياتي بانک از ۸۹۶۵ ميليارد ريال در سال ۱۳۹۷ به ۱۵هزار و ۸۶۲ ميليارد ريال در سال ۱۳۹۸ رسيده است. اين آمار حاکي از رشد تقريباً ۷۷ درصدي در يک سال است.

سود خالص بانک نیز از ۲۵۳۴ میلیارد ریال در سال ۱۳۹۷ به ۵۹۴۷ ميليارد ريال در سال ۱۳۹۸ رسيده و رشدي تقريباً ۱۳۵ درصدي را در مدت ياد شده تجربه کرده است.

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.