2024/03/19
۱۴۰۲ سه شنبه ۲۹ اسفند
تشریح اقدامات کمیته پدافند غیرعامل بانک ملی ایران در مبارزه با کرونا از زبان عضو هیات مدیره

تشریح اقدامات کمیته پدافند غیرعامل بانک ملی ایران در مبارزه با کرونا از زبان عضو هیات مدیره

نبض تجارت : عضو هیات مدیره و رئیس کمیته پدافند غیرعامل بانک ملی ایران ضمن تشریح اهداف و برنامه های سال 99 این کمیته گفت: در بحث کرونا و مبارزه با این بیماری، تک تک واحدهای بانک ملی ایران از روزهای ابتدای شیوع، به یک پایگاه فرهنگ سازی تبدیل شدند و اقدامات بانک در این زمینه بی نظیر بوده است.

 

به گزارش نبض تجارت و به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، عباس شفیعی در بیستمین جلسه کمیته پدافند غیرعامل، امور ایمنی و مدیریت بحران بانک ملی ایران که امروز با حضور اعضای این کمیته برگزار شد، گفت: پدافند غیرعامل یک حوزه وسیع و عملیاتی است و برخی اقدامات بانک در بحث مبارزه با کرونا همانند تفکیک فضا در شعب برای نخستین بار در کشور انجام شد که امروز شاهد این چنین اقدامات در سایر بانک ها و حتی اصناف هستیم.

وی با بیان اینکه در بحث پویش حمایت از خانوارهای آسیب دیده از کرونا نیز بانک رقم قابل توجهی را اختصاص داد، تصریح کرد: در بخش زیرساخت های نرم افزاری و سخت افزاری و فناوری اطلاعات هم اقدامات مطلوبی صورت گرفت به طوری که در بحث ثبت نام از متقاضیان خرید دارا یکم، بیشترین میزان ثبت نام در نظام بانکی متعلق به بانک ملی ایران بود که به صورت کاملا غیرحضوری و بدون حضور مردم در شعب انجام شد.
معاون پشتیبانی بانک ملی ایران برگزاری مانور قطع اینترنت در سال گذشته و مانور قطع برق در سال جاری را از دیگر اقدامات کمیته پدافند غیرعامل عنوان کرد که در زمان اجرای این مانورها، خدمات رسانی واحدها بدون هیچ گونه خللی انجام شده است و این امر بیانگر ظرفیت و سطح آمادگی بالای بانک است.
حسین صابری رئیس اداره کل حفاظت فیزیکی و فنی و دبیر کمیته پدافند غیرعامل بانک نیز ضمن بررسی عملکرد کارگروه و اقدامات ارزشمند انجام شده این کمیته گفت: با اوج گیری شیوع بیماری کرونا آخرین وضعیت واحدها و شعب بانک در استان ها بررسی و امکانات و توانمندی های بانک ارزیابی شد.
وی افزود: همراهی با رزمایش کمک مومنانه در حمایت از خانوارهای نیازمند، ارایه تسهیلات به واحدهای تولیدی فعال در زمینه تهیه اقلام بهداشتی مبارزه با کرونا، اجرای پروتکل های بهداشتی در شعب و ادارات مرکزی، به حداقل رساندن و... از جمله اقدامات انجام شده در این کمیته بوده است.
در این نشست نمایندگان و اعضا کمیته پدافند غیرعامل، امور ایمنی و مدیریت بحران بانک به ارایه عملکرد و تشریح برنامه های خود پرداختند.
در پایان نیز ضمن بازدید از شعبه مرکزی بانک، آخرین الزامات رعایت پروتکل های بهداشتی در شعب مورد بررسی قرار گرفت.

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.