2024/03/19
۱۴۰۲ سه شنبه ۲۹ اسفند
پیام مدیرعامل و اعضای هیئت مديره بانک قرض‌الحسنه مهر ايران به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس

پیام مدیرعامل و اعضای هیئت مديره بانک قرض‌الحسنه مهر ايران به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس

نبض تجارت : دکتر مرتضی اکبری مديرعامل و اعضاي هيئت مديره اين بانک در پيامي به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس اعلام كردند.

 

به گزارش نبض تجارت و به نقل از روابط عمومی بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، دکتر مرتضی اکبری مديرعامل و اعضاي هيئت مديره اين بانک در پيامي به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس اعلام كردند:

«امروز دقیقاً ۴۰ سال از روزی می‌گذرد که ارتش بعثی به خاک کشور عزيزمان حمله کرد. صدام تصور مي‌كرد انقلاب اسلامي كه عمري كمتر از يك سال داشت، امكان مواجهه با ارتش آمده وي را ندارد. غافل از اينكه روحيه دلاوري مردم اين سرزمين در سايه فرهنگ اسلامي-ايراني هرگز كوچك‌ترين تعرضي به خاك خود را برنمي‌تابد. همچنان كه با رفتن صدام و باقي ماندن انقلاب اسلامي، اين مهم بر همگان ثابت شد.

ثمره جنگی که هشت سال به طول انجامید، سربلندی ملتی بود که يک تنه در برابر هجمه ارتشي ايستاد که حمايت ابرقدرت‌هاي شرق و غرب را با خود داشت.

تک‌تک اعضای خانواده بانک قرض‌الحسنه مهر ایران خود را وامدار جان‌فشانی‌های رزمندگان سرافراز دفاع مقدس مي‌دانند و هرگز فراموش نکرده‌اند امروز اگر امكان دستيابي به توفيقات ملي و بين‌المللي براي اين بانك فراهم شده، همگي مرهون دلاوري‌هايي است كه در طول هشت سال دفاع مقدس اجازه نداد يك وجب از خاك اين سرزمين به چنگ بيگانگان بيفتد.»

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.