2024/04/18
۱۴۰۳ پنج شنبه ۳۰ فروردين
طرح 3070سازمان تامین اجتماعی موجب تحول اساسی در خدمت رسانی و رضایتمندی جامعه می‌شود
رئیس کانون عالی بازنشستگان تأمین اجتماعی:

طرح 3070سازمان تامین اجتماعی موجب تحول اساسی در خدمت رسانی و رضایتمندی جامعه می‌شود

نبض تجارت : رئیس کانون عالی کارگران بازنشسته و مستمری‌بگیر سازمان تأمین اجتماعی گفت: طرحی که دکتر سالاری برای تحول دیجیتال و انقلاب در خدمات غیرحضوری سازمان تأمین اجتماعی آغاز کرده است قطعا موجب تحول اساسی در خدمت رسانی این سازمان و رضایتمندی جامعه می‌شود.

 

به گزارش نبض تجارت و به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی، علی اصغر بیات اظهار داشت: براساس برنامه‌ای که در دست اجرا قرار دارد، هر هفته چند خدمت سازمان تأمین اجتماعی غیرحضوری می‌شود و به مرور تا بهمن ماه 30 خدمت به صورت غیرحضوری و بدون هیچگونه مراجعه‌ای به ادارات تأمین اجتماعی قابل دریافت خواهد بود و این طرح موجب کاهش بیش از 70 میلیون مراجعه سالانه به ادارات تأمین اجتماعی می‌شود.

وی افزود: تعداد مراجعات سالانه مردم به ادارات تأمین اجتماعی حدود 90 میلیون مراجعه در سال است که کاهش 70 میلیونی مراجعات باعث خلوت شدن ادارات تأمین اجتماعی می‌شود و ما امید فراوان داریم که مشکل و مسئله دیرینه و چندین ساله‌مان که شلوغی و ازدحام جمعیت در شعب تأمین اجتماعی است هرچه زودتر برطرف شود.

بیات با بیان اینکه از زحمات و پیگیری‌های فراوان مدیران و کارشناسان سازمان تأمین اجتماعی برای توسعه خدمات غیرحضوری آگاه است، گفت: در طول یک سال گذشته نیز دکتر سالاری وقت و انرژی بسیار زیادی برای تحقق اهداف خدمات غیرحضوری صرف کرده است و ما مشتاقانه منتظر به ثمر نشستن زحمات یک سال اخیر هستیم و امیدواریم شاهد ارتقاء چشم‌گیر خدمات غیرحضوری باشیم.

رئیس کانون عالی بازنشستگان تأمین اجتماعی ادامه داد: شیوع کرونا و لزوم رعایت فاصله گذاری اجتماعی، اهمیت و ارزش این خدمات را دوچندان می‌کند و بازنشستگان نیز در کنار بیمه‌شدگان و کارفرمایان از اینکه برای استفاده از خدمات تأمین اجتماعی نیازی به مرجعه حضوری به شعب نباشد، بسیار خوشحال هستند.

 

 

 

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.