2024/03/28
۱۴۰۳ پنج شنبه ۹ فروردين
طرح تفصیلی درکه، طرح راهبردی برای اقدامات شهری در این محله است
شهردار منطقه یک در دیدار با شورایاران محله درکه :

طرح تفصیلی درکه، طرح راهبردی برای اقدامات شهری در این محله است

نبض تجارت : طرح تفصیلی و تغییر پهنه بندی درکه، طرح راهبردی شهرداری منطقه یک جهت انجام اقدامات و توسعه زیرساخت های شهری در این محله است.

 

به گزارش نبض تجارت و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه یک، سید حمید موسوی شهردار این منطقه در نشستی که  با سید حسن میرکریمی رئیس اداره اوقاف شمیرانات،  شورایاران محله درکه، معاونین و...برگزار شد با بیان مطلب فوق اظهار داشت:  تغییر در مرزبندی های مناطق، با اداره کل هماهنگی امور مناطق است که در صورت تایید تغییرات، املاکی که مورد نیاز جهت خدمات دهی به محله درکه است در اختیار گرفته می شود و اقدامات شهری در این محله بر اساس آن شکل می گیرد.

وی افزود: در نشستی که با حضور عبدالرضا گلپایگانی معاون شهرسازی و معماری شهرداری تهران و...انجام شد نقطه نظرات و طرح های پیشنهادی شهرداری منطقه یک و شورایاران در خصوص تغییر پهنه بندی، توسعه و تعریض شبکه معابر، بازگشایی و ساماندهی مسیر پیاده راه برای کوهنوردان، طرح توسعه اطراف مرقد مطهر امامزاده سید محمد ولی (ع) به بحث و تبادل نظر گذاشته شد.

موسوی افزود: طرح اعلامی شهرداری منطقه یک مورد استقبال معاون شهرسازی شهرداری تهران قرار گرفت و مقرر شد نتیجه صورت جلسه این نشست به کمیسیون ماده پنج ارسال شود تا مورد بررسی قرار بگیرد.

وی پس از شنیدن درخواست ها و نقطه نظرات شورایاران تصریح کرد: نظرات پیشنهادی شورایاران پس از بررسی و نهایی شدن و ارائه به منطقه از سوی اداره کل شهرسازی و طرح های شهری قابلیت اجرا خواهد داشت.

شهردار منطقه یک خاطر نشان ساخت: مواردی چون مقاوم سازی سرای محله درکه، احداث پارکینگ مکانیزه، احداث سرویس های بهداشتی در میدان درکه، نصب علائم راهنمایی رانندگی و خط کشی های مدارس، خاکبرداری و رفع خطر در خیابان تفنگ سازان، تامین روشنایی بوستان های درکه به همراه نصب وسایل بدنسازی، ایمن سازی مسیر کوهنوردی در کوهستان درکه و ... از دغدغه های مدیریت شهری منطقه یک در محله درکه است که به تدریج در مسیر رفع مشکلات و خدمات دهی مطلوب تر به ساکنین این محله اقدامات خود را آغاز خواهیم نمود.

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.