2024/04/19
۱۴۰۳ جمعه ۳۱ فروردين
خدمات ویژه بانک سامان برای دارندگان کارت‌خوان‌

خدمات ویژه بانک سامان برای دارندگان کارت‌خوان‌

نبض تجارت : بانک سامان ضمن دعوت از دارندگان کارت‌خوان این بانک برای فعال‌سازی آن، تسهیلات ویژه‌ای برای این دسته از مشتریان در نظر گرفت.

به گزارش نبض تجارت و به نقل از سامان رسانه، تمامی دارندگان کارت‌خوان غیرفعال بانک سامان، با فعال‌سازی مجدد این دستگاه و انجام 10 تراکنش فروش در ماه می‌توانند از تسهیلات ویژه این بانک استفاده کنند.

بر این اساس، با فعال شدن این کارت‌خوان‌ها و انجام 10 تراکنش فروش، دارندگان این دستگاه‌ها می‌توانند از تسهیلات تا سقف 50 میلیون تومان با سود 18 درصد و همچنین بیمه تکمیلی درمان برای خود و خانواده‌‌ استفاده کنند.
علاوه بر این، دارندگان دستگاه‌های کارت‌خوان پس از فعال‌سازی می‌توانند از مزایای افتتاح حساب‌جاری و دریافت دسته‌چک بهره‌مند شوند و در کنار آن از طریق اپلیکیشن موبایلت پلاس نیز ریز تمامی تراکنش‌های موفق و ناموفق دستگاه خود را به‌سادگی مشاهده کنند.
علاقه‌مندان برای استفاده از این خدمات می‌توانند به یکی از شعب بانک سامان در سراسر کشور مراجعه و یا با شماره 0216422 مرکز سامان ارتباط تماس بگیرند.

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.