2024/03/28
۱۴۰۳ پنج شنبه ۹ فروردين
تجهیز بوستان های منطقه2 به مبلمان توان یاب

تجهیز بوستان های منطقه2 به مبلمان توان یاب

نبض تجارت : معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه 2 گفت: همزمان با اجرای طرح مناسب سازی معابر و بوستان ها ،نصب مبلمان ویژه افراد توان یاب در بوستان ها اجرا می شود.

 به گزارش نبض تجارت و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه2،علی اکبر کریمی پور، معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه 2 با اشاره به اینکه  تسهیل دردسترسی به خدمات عمومی و فضاهای شهری  از حقوق شهروندی است گفت:  درراستای تحقق  سیاست های مدیریت شهری در ایجاد " تهران شهری برای همه"و منظور تسهیل دردسترسی همه  اقشار جامعه به امکانات شهری،   طرح مناسب سازی بوستان ها  در دستور کار قرار گرفت.
کریمی پور افزود: درحال حاضر  بوستان های شهرآرا،جانبازان، شاهین، عزیزی، کودک، نیما، صدف و پرند جهت استفاده بهینه معلولین و افراد کم توان مناسب سازی شدند، گفت:  دراین طرح نصب مبلمان ویژه افراد توان یاب نیز پیش بینی شده است که در حال حاضر بوستان های شاهین و پرند به این مجموعه مبلمان تجهیز شدند.
معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه 2 ، احداث سرویس بهداشتی مناسب، رمپ ورودی مناسب ، نصب لوازم ویژه بدنسازی، نظرگرفتن جای پارک در حاشیه بوستان و بازسازی معابر و نصب نرده را ازدیگر  اقدامات انجام شده  برشمرد.
وی گفت: جانبازان و معلولین سهم بسزایی در جامعه ما دارند و باید بتوانند طبق ضوابط و مقررات معماری و شهرسازی از امکانات تفریحی و خدماتی شهر به خوبی استفاده کنند.

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.