2024/04/16
۱۴۰۳ سه شنبه ۲۸ فروردين
کسب عنوان نخست منطقه۸، در اجرای پروژه‌های توسعه محلی با همدلی و همکاری شورایاران

کسب عنوان نخست منطقه۸، در اجرای پروژه‌های توسعه محلی با همدلی و همکاری شورایاران

نبض تجارت : نشست هم اندیشی شهردار منطقه۸ با اعضای شورایاری محله‌ وحیدیه برگزار شد.

 

به گزارش نبض تجارت و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۸، مهناز استقامتی شهردار منطقه در نشست هم اندیشی با اعضای شورایاری محله‌ وحیدیه همکاری شورایاران را در سرعت بخشی به اجرای پروژه‌های عمرانی و فرهنگی شهرداری‌ بسیار موثر خواند و گفت:  شورایاران با توجه به درک کامل از نیازهای محله و منطقه توانسته اند همراه خوبی برای مدیریت شهری در زمینه افزایش و ارتقای کیفیت زندگی شهروندان باشند.

🔺مهناز استقامتی در ادامه افزود: شورایاری به‌عنوان حلقه ارتباطی میان مدیران شهری و شهروندان توانسته اند بسیاری از مشکلات شهری و شهروندان را به متولیان و تصمیم‌گیرندگان منتقل کنند. با این اتفاق، مسائل محله شناخته و مسئولان برای برطرف کردن آن پیگیری‌های لازم را انجام می‌دهند و همین تعامل سبب سرعت بخشی به اجرای پروژه‌های توسعه محلی شده است .به هر حال نباید این موضوع را نادیده گرفت که برخی محلات با کمبود فضای مناسب برای اجرای پروژه‌ها مواجه‌ هستند و ما با اجرای پروژه های محلی بخشی از خدماتی که در سطح محله وجود ندارد را برای شهروندان فراهم می کنیم.

🔺همچنین ارتقای کیفیت فضاها، پاتوق ها و فضاهای ورزشی صورت می گیرد تا عدالت در توزیع خدمات در محلات نیز ارتقا یابد. البته درکنار پروژه های محلی سایر پروژه های منطقه ای و فرامنطقه ای هم در حال شکل‌گیری است اما بنا داریم با شنیدن صدای شهروندان محله، جلب مشارکت و دریافت نظرات مردم، برای افزایش کیفیت زندگی در سطح محله در راستای تحقق شعار «تهران شهری برای همه» بیش از گذشته گام برداریم.

🔺استقامتی با تاکید بر اینکه منطقه۸، به عنوان نخستین منطقه در اجرای پروژه های توسعه محلی با اتمام ۹۰ پروژه در شهرداری تهران شناخته شده است، نیز افزود: بدون شک کسب عنوان نخستین منطقه در اجرای پروژه های توسعه محلی با همراهی،همدلی و همکاری شورایاران میسر شده است.

🔺استقامتی با اشاره به اینکه شورایاری‌ بهترین فرصت برای مدیریت شهری است تا اداره شهر را از محله‌ها دنبال کند، گفت: سال گذشته بسیاری از پروژه های توسعه محله‌ای که در محله وحیدیه انجام گرفت، در خصوص آسفالت ،بهسازی و مرمت کوچه ها بود، و امسال نیز اقدامات به سمت و سوی پیاده رو سازی وافزایش سرانه فضای سبز رفته است.

🔺محمد عابدینی دبیر شورایاری محله وحیدیه نیز با اشاره به همراهی مدیریت شهری فعلی با شورایاران گفت: احداث بسیاری از پروژه‌ها بر اساس نیازسنجی‌های صورت گرفته درمحله‌ها اجرایی شده است .در واقع اساس کار ما مطابق با نیازها و درخواست‌های شهروندان است و امیدواریم این تعامل به افزایش هر چه بیشتر کیفیت زندگی و رفع نیازهای شهروندان در هر محله انجام شود.

 

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.