2024/03/28
۱۴۰۳ پنج شنبه ۹ فروردين
آغاز هفته دوم لیگ برتر تیراندازی با حضور تیم پگاه
با حضور تیم تیراندازی صنایع شیر ایران انجام می‌شود:

آغاز هفته دوم لیگ برتر تیراندازی با حضور تیم پگاه

نبض تجارت : هفته دوم لیگ برتر تیراندازی به اهداف پروازی، جمعه ۳۰ آبان ماه، با حضور تیم تیراندازی صنایع شیر ایران، برگزار می‌شود.

 

به گزارش نبض تجارت و به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شرکت صنای شیر ایران (پگاه)، این دوره رقابت‌ها با حضور ۷ تیم و با در نظر گرفتن سلامتی ورزشکاران با رعایت پروتکل‌های بهداشتی، در فضای باز میدان اهداف پروازی مجموعه ورزشی آزادی، برگزار می‌شود.

ورزشکاران در رشته‌های تراپ بانوان، تراپ آقایان و اسکیت پس از تمرین رسمی پنجشنبه ۲۹ آبان ماه طی یک روز و در سه راند در روز جمعه ۳۰ آبان، به مصاف هم می‌روند.

در این هفته پگاه با تیم دراک شیراز، تیم بیمارستان نیکان (میزبان) با تیم صنایع بازیافت راتا شمال و تیم هیئت کرمان با تیم هوماک به رقابت با یکدیگر می‌پردازند و تیم دریاچه ارومیه در قرعه استراحت به سر می‌برد.

تیم تیراندازی صنایع شیر ایران در هفته اول مسابقات در قرعه استراحت بود.

در پایان این مسابقات با حضور مسئولان فدراسیون، مراسم اهدای جوایز نقدی ورزشکاران برگزار می‌شود.

گفتنی است، صنایع شیر ایران با معرفی محصولات و درج پیام‌های آموزشی و ترویجی تبلیغات محیطی این دوره از رقابت‌ها را برعهده دارد.

شایان ذکر است این مسابقات از شبکه ورزش به صورت مستقیم پخش زنده خواهد شد.

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.