2024/03/28
۱۴۰۳ پنج شنبه ۹ فروردين
رویکرد بسیج بانک توسعه تعاون، بنا به شرایط موجود، سلامت محور بوده است

رویکرد بسیج بانک توسعه تعاون، بنا به شرایط موجود، سلامت محور بوده است

نبض تجارت : مدیرعامل بانک توسعه تعاون، ضمن تبریک به مناسبت هفته بسیج، با تشریح فعالیت‌های صورت گرفته در این بخش، راهبردهای بانک توسعه تعاون در حوزه بسیج را تشریح کرد.

 

به گزارش نبض تجارت و به نقل از روابط عمومی ؛ حجت اله مهدیان مدیرعامل بانک توسعه تعاون در گفتگویی به مناسبت فرارسیدن هفته بسیج با تبریک ایام مبارک این هفته به ملت شریف ایران، گفت: پنجم آذرماه هر سال یادآور شکل‌گیری بسیج مستضعفین با فرمان تاریخ‌ساز و آینده‌نگرانه حضرت امام خمینی (ره) بنیان‌گذار کبیر انقلاب جمهوری اسلامی ایران است.

مدیرعامل بانک توسعه تعاون با اشاره به فعالیت‌های حوزه بسیج بانک توسعه تعاون، گفت: رویکرد و سیاست حاکم بر راهبری و مدیریت حوزه بسیج بانک توسعه تعاون با توجه به شرایط موجود کشور رویکرد سلامت محور بوده است.

وی افزود: در برنامه‌های سلامت محور بسیج بانک توسعه تعاون، در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) اهتمام به کمک‌های مؤمنانه از اولویت‌های جدی به شمار می‌آید و در طول سال جاری برنامه کمک‌های مؤمنانه در چندین مرحله انجام‌شده است.

مدیرعامل بانک توسعه تعاون خاطرنشان کرد: در کنار برنامه‌های سلامت جسم و جان، سلامت اندیشه و تفکر در چارچوب فعالیت‌های اندیشکده بانکداری به صورت جدی از سوی حوزه بسیج دنبال شده است. ضمن آنکه التزام به اقتضائات و نیازمندی‌های فرهنگی و توجه به ضرورت‌های معنوی، از دیگر رویکردهای بسیج بانک توسعه تعاون بوده است.

مدیرعامل بانک توسعه تعاون با اشاره به فرازی از فرمایشات حضرت امام (ه) افزود: در این فراز تصریح‌شده است ملتی که در خط اسلام ناب محمدی صلی‌الله علیه و آله و سلم و مخالف با استکبار و پول‌پرستی و تحجرگرایی و مقدس نمایی است، باید همه افرادش بسیجی باشند.

وی افزود: مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) فرمودند بسیج در حقیقت، مظهر یک وحدت مقدّس، میان افراد ملت است. همه میدان‌هایی که بسیج در آن حضور پیداکرده است، میدان‌های ملی است؛ میدان‌های مربوط به همه ملت است.

مهدیان افزود: ملت ایران همواره شاهد ایثار، شجاعت، حضور و مسئولیت‌پذیری بسیجیان عزیز در عرصه‌های مختلف خدمت‌رسانی علمی، فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و سیاسی در کشور در شرایط عادی و شرایط خاص هستند. وی ضمن ارج نهادن به خدمت‌رسانی این قشر تاریخ‌ساز؛ هفته بسیج را به مردم فهیم و ولایت مداران عزیز، خانواده بزرگ تعاون کشور، به ویژه همکاران محترم بانک توسعه تعاون و بسیجیان تبریک گفت

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.