2024/04/16
۱۴۰۳ سه شنبه ۲۸ فروردين
تقدیر مشاور معاون رئیس جمهور و ریاست عالی بنیاد شهید انقلاب اسلامی از رئیس سازمان اورژانس کشور

تقدیر مشاور معاون رئیس جمهور و ریاست عالی بنیاد شهید انقلاب اسلامی از رئیس سازمان اورژانس کشور

نبض تجارت : آقای مصطفی پرکره مشاور معاون رئیس جمهور و ریاست عالی بنیاد شهید انقلاب اسلامی از دکتر کولیوند رئیس سازمان اورژانس کشور بابت زحمات خالصانه و صادقانه در خدمت رسانی و تکریم خانواده معظم شهدا و ایثارگران با اهدای لوح سپاس تقدیر کرد.

 

به گزارش نبض تجارت و به نقل از روابط عمومی سازمان اورژانس کشور؛ متن پیام بدین شرح است:

 

آقای دکتر پیرحسین کولیوند
رئیس متعهد و محترم اورژانس کشور


سلام علیکم
با گذشت حدود چهل سال از روزهای حماسه ساز و غرور آفرین دفاع مقدس و گسترش اسلام انقلابی با مجاهدت و رشادت همه شهدا و ایثارگران مدافع حرم، حافظ امنیت و شهدای سلامت و تلاش های بی وقفه پاسداران انقلاب اسلامی، ارتشیان فدائی ملت مدیران جهادی، انقلابی و مسئولان متعهد و با ایمان که با بهره مندی از گفتمان تمدن اسلامی و منویات حکیمانه حضرت امام خامنه ای روحی فداه، دین خود را به فرهنگ ایثار و شهادت ادا می کنند.
اینجانب به تاسی از حدیث شریف لم یشکر المخلوق لم یشکر الخاق و با استناد به گزارشات مراجع نظارتی، سازمان های مردم نهاد و دفاتر امور ایثارگران مراتب تقدیر و تشکر خود را از زحمات خالصانه و صادقانه شما در خدمت رسانی و تکریم خانواده معظم شهدا و ایثارگران تقدیم نموده و برای همه خدمتگزاران به اسلام، انقلاب، مردم و آرمان های محی الدین زمان حضرت روح الله علیه الرحمه، توفیقات روز افزون و عزت پایدار از درگاه حضرت حق مسئلت می نمایم.

مصطفی پرکره
مشاور معاون رئیس جمهور
و ریاست عالی بنیاد

 

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.