2024/03/28
۱۴۰۳ پنج شنبه ۹ فروردين
تقدیر مدیر عامل چادرملو از پرسنل مجتمع صنعتی و معدنی برای رکورد شکنی های مداوم

تقدیر مدیر عامل چادرملو از پرسنل مجتمع صنعتی و معدنی برای رکورد شکنی های مداوم

نبض تجارت : در پی کسب 2 رکورد جدید تولید در چادرملو، مهندس ناصر تقی زاده مدیر عامل و عضو هیات مدیره شرکت معدنی و صنعتی چادرملو با ارسال پیامی از خدمات و تلاش های شبانه روزی مدیران و پرسنل تلاشگر مجتمع های معدنی و صنعتی چادرملو تقدیر و تشکر کرد.

به گزارش نبض تجارت ؛ متن پیام با این شرح است.    
کسب رکورد قابل توجه تولید 1 میلیون و 104 هزارو 500 تن کنسانتره سنگ اهن  و  94 هزار 386 تن شمش فولادی  در آبانماه  امسال، همزمان با سال جهش تولید، نتیجه تلاش و ممارست شما یاران و همراهان جبهه تولید و صنعت، اعم از مدیران، پیمانکاران، نیروهای فنی،خدماتی،پشتیبانی،  بهره برداری،کارگران و کارمندان خطوط استخراج و تولید کنسانتره و شمش فولاد، در مجتمع های معدنی و صنعتی چادرملو  و حاصل همدلی و پشتکار و توان مضاعف همه عزیزان بوده است. از این رو بر خود وظیفه می دانم از تمامی پرسنل تلاشگر در شرکت چادرملو تقدیر و تشکرنمایم. بی شک پاداش واقعی این خدمات بی شائبه آنهم در بدترین شرایط بحرانی ناشی از فراگیر شدن ویروس کرونا و نیز تحریمهای ظالمانه علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران،  نزد خداوند منان محفوظ بوده و  بنده نیز  حسب برنامه های انگیزه بخش و تشویقی وعده داده شده،  به تکلیف خود عمل خواهم نمود.  امید است این روحیه مجاهدت در ارتقای تولید و توسعه اقتصادی میهن اسلامی در سایر واحدهای شرکت نیز مشاهده و تداوم یابد.

                                                                                                                                  سربلند و سلامت باشید.
                                                                                                                                      ناصر تقی زاده
                                                                                            مدیر عامل و عضو هیات مدیره شرکت معدنی و صنعتی چادرملو

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.