2024/05/03
۱۴۰۳ جمعه ۱۴ ارديبهشت
انتصاب سرپرست اداره حقوقی و قراردادهای سازمان رفاه، خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران

انتصاب سرپرست اداره حقوقی و قراردادهای سازمان رفاه، خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران

نبض تجارت - طی حکمی از سوی مدیر عامل سرپرست جدید اداره حقوقی و امور قراردادهای سازمان رفاه، خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران معرفی شد.

 

به گزارش نبض تجارت و به نقل از روابط عمومی سازمان رفاه، خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران، سیدمالک حسینی مدیر عامل سازمان طی حکمی یاسر اصغری را به عنوان سرپرست جدید اداره حقوقی و امور قراردادها معرفی کرد.

حسینی با تقدیر از زحمات محمدمهدی سبحانی، سرپرست پیشین اظهار داشت: دقت نظر و حساسیت در سه ماهه سرپرستی ایشان، ارزنده و قابل تقدیر است.

در بخشی از حکم سرپرست جدید این اداره آمده است :
نظر به شایستگی و تعهد و تجارب ارزشمند جنابعالی به موجب این حکم شما را به عنوان سرپرست اداره حقوقی و امور قرار داد های سازمان منصوب می نمایم امید است بر اساس اسناد فرادست برنامه های مصوب مندرج در اساسنامه سازمان و بهره مندی از دانش و تدابیر مدیریتی و همچنین ظرفیت افراد متخصص و کاردان در راستای اهداف و ماموریت های سازمان با اولویت برنامه های مشخص شده تلاش داشته باشید.

رسیدگی به موضوعات حقوقی سازمان و اعلام نظر مشورتی در موارد ارجاعی با تاکید بر بهداشت حقوقی و پیشگیری در موضوعات مبتلا به سازمان
دفاع از حقوق و منافع سازمانی در مراجع قضایی و شبه قضایی
اتباط و هماهنگی با دستگاه های همکار جهت ارتقا سطح کیفی و تسریع در انجام امور محوله
تشکیل کارگروه تخصصی حقوقی سازمان با بهره مندی از ظرفیت متخصصان و اندیشمندان و حقوقدانان دانشگاهی و اجرایی کشور

گفتنی است یاسر اصغری پیش از این کارشناس حقوقی سامانسرای اسلامشهر بوده است.

 

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.