2024/05/19
۱۴۰۳ يکشنبه ۳۰ ارديبهشت
رونمایی از پوستر چهارمین جشنواره تئاتر استانی منطقه آزاد اروند

رونمایی از پوستر چهارمین جشنواره تئاتر استانی منطقه آزاد اروند

نبض تجارت- پوستر چهارمین جشنواره تئاتر استانی منطقه آزاد اروند با گرامی داشت یاد و خاطره استاد فقید «علی غلامی»، رونمایی شد.

 

به گزارش نبض تجارت و به نقل از روابط عمومی و اموربین الملل سازمان منطقه آزاد اروند، پیش از ظهر امروز مراسم رونمایی از پوستر چهارمین جشنواره تئاتر استانی اروند با حضور معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی، مدیر توسعه فرهنگی و هنری،مدیر روابط عمومی و اموربین الملل سازمان منطقه آزاد اروند، دبیر جشنواره و تعدادی از هنرمندان عرصه نمایش شهرستان های آبادان و خرمشهر، برگزار شد.

معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد اروند، در این آئین با گرامی داشت یاد و خاطره استاد فقید «علی غلامی» و اهمیت این جشنواره در توسعه تئاتر منطقه، افزود: چهارمین جشنواره تئاتر استانی منطقه آزاد اروند از یکم تا سوم دی ماه بصورت غیر متمرکز و فضای مجازی بدون حضور تماشگر برگزار می‌شود.

قدرت اله طمیمیان در خصوص تعداد آثار رسیده به دبیرخانه جشنواره، اظهار داشت: ۲۱ گروه نمایش اعلام آمادگی نمودن و۱۲ اثر نمایشی به دبیرخانه جشنواره ارسال شد و در نهایت ۶اثر برای حضور در جشنواره پذیرفته شدند که با به توجه محدودیت‌های کرونایی و تعطیلی سالن‌های نمایش طی ماه‌های اخیر، اتفاقی امیدوارکننده برای هنر نمایش منطقه است.

 

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.